duminică, 11 ianuarie 2015

OOTD: Cardigan aztec

Bună seara, dragelor! 
Vreau să vă prezint astăzi ultima piesă adăugată în colecția mea, un cardigan cu imprimeu aztec, imprimeu foarte la modă în 2014 și în continuare în 2015, care după părerea mea arată mult mai bine pe cardigane decât pe alte articole vestimentare. Printul aztec este în general încărcat, complex și colorat, iar uneori poate fi dificil de purtat, dar dacă la o piesă statement cum este cardiganul acesta mergem pe o combinație simplă - negru și/sau blugi - nu putem da greș.
Pozele au fost făcute la Green Pub și le mulțumesc din nou pe această cale pentru amabilitate. Dacă sunteți din Turnu și vreți să mergeți într-un loc mai deosebit, vă invit aici.este un loc super pentru orice activitate, fie că vrei să beai un ceai și să stai de vorbă cu prietenii sau că vrei să joci un tenis de masă sau biliard, pubu-ul vă oferă multe posibilități. Ca să fiți la curent cu toate acestea, dar și cu promoțiile și petrecerile organizate puteți să le dați un like pe facebook AICI.
Dacă sunteți interesate de una dintre piesele pe care le port, aveți mai jos lista cu magazinele și site-urile de unde le puteți achiziționa.





Cardigan - AICI
Pantaloni - H&M
Tricou - Bershka
Colier - H&M

Materialul cardiganului este foarte fain, este gros și călduros, numai bun pentru zilele trecute, când temperaturile au ajuns până la -20 de grade, poate și mai mult în unele locuri.




8 comentarii :

  1. Imi place modelul cardiganului foarte mult! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e cardiganul <3 am si eu unu cu negru si auriu pe care il ador <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesccc! :* Am înnebunit cu cardiganele astea. LA începutul toamnei aveam unul singur, acum am ajuns la 5 :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar imi place cardiganul!! Muuuult!! Deja mi-l imaginez combinat in zeci de feluri :) Buna alegere!
    Te pup,
    www.chatediary.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  5. E frumos cardiganul si se vede ca e de calitate materialul! Imi place si cealalta varianta cromatica disponibila pe site, e o nuanta draguta de albastru! Sa il porti sanatoasa! :)
    Te pup!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc frumos! Într-adevăr, este un material plin și tare călduros. Da, e foarte frumos și pe albastru, dar mie mi se pare că arăt verde în această culoare :D
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!