joi, 15 ianuarie 2015

New wardrobe

RO: Pentru că a venit anul nou, este cazul să ne reînnoim garderoba și să adăugăm în ea piese esențiale și recomandate de marii designeri pentru a fi fashion în 2015. Dar, de obicei hainele recomandate de marii designeri costă fiecare câte o mică avere. Din  fericire există soluția site-urilor asiatice, unde putem găsii multe haine ieftine online și ne putem completa astfel ținutele.

Prima care mi-a atras atenția a fost această parka, tare iubită de fetele din străinătate, care a început să prindă teren și la noi, mai ales că spre sfârșitul iernii, la intrarea în primăvară este foarte la modă stilul military-casual.

După ea, m-am oprit cu privirea asupra unor pantaloni de piele, care pot scoare din anonimat o ținută simplă sau all black și dau un aer mai sofisticat decât o pereche de blugi, iar faux leather este foarte în trend în 2015.


Nu sunt sigură dacă sunt la fel de recomandate salopetele, dar am văzut destul de multe modele în magazinele ca Zara și H&M și cum am dezvoltat o mică obsesie pentru ele, am adăugat pe listă o salopetă neagră, simplă, care poate fi combinată în zeci de outfituri.

Și pentru că în fiecare dintre noi trăiește un copilaș mic și adorabil, eu m-am îndrăgostit de acest paltonaș elegant și fancy, perfect pentru o prințesă


Voi ce trenduri din 2015 îmbrățișați? 




6 comentarii :

  1. Da de ceeee, și eu am picioarele destul de dezvoltate din cauza sportului și șoldurile late de la construcția mea, dar îmi place rău de tot cum arată :d Am o pereche scurți și vreau să îmi iau și așa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, la noi nu a pătruns chiar așa de tare, dar gagicile din occident poartă toate

    RăspundețiȘtergere
  3. Și mie îmi plac super multtt! Încă mă gândesc dacă să investesc niște bani în chestii folositoare sau să îi arunc pe haine :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!