duminică, 18 ianuarie 2015

Green make-up challenge


Acum câteva zile am căzut de comun acord u alte câteva fete minunate să realizăm un machiaj care să aibă ca temă culoarea verde ( parcă o văd pe Andra Kat în extaz, verdele find culoarea ei preferată). Mie verdele mi se pare o culoare vie, frumoasă, dar care nu mă avantajează prea mult atunci când o port la ochi și de aceea am hotărât să mă joc cu verdele mai mult pe față, decât la ochi și a ieșit nebunia extraterestră de mai jos. Fetele mele au văzut doar o mică parte din machiaj, așa că abia aștept să le văd reacțiile.




De ceva timp am o nouă pasiune, să îmi transform buzele în pânze de pictură, așadar am tot experimentat cu diverse fardui pe o bază lipicioasă, un balsam de buze lichid. Astăzi am mers pe unj degrade de la exterior spre interior și a ieșit ce puteți vedea mai sus și mai jos:


Pozele sunt făcute cu bliț la lumină naturală. Am și 2 ful face-ur dar nu sunt prea mândră de cum au ieșit, căci am reușit să îmi stric camera și de multe ori cam face figuri




Dacă vreți să vedeți o abordare mai puțin monstruoasă a verdelui, vă invit la fetele mele superbe să vedeți cât de minunat au jonglat cu aceste culori:
1. Anita - http://glamupdoll.blogspot.ro/2. Teodora - http://taitzel-make-up.blogspot.ro/3. Timi - http://thoughts-from-a-butterfly.blogspot.ro/

3 comentarii :

  1. ha! e tare interesant machiajul tau, buzele verzi sunt genialeeeeee..imi pare rau ca nu sunt pozele foarte clare pentru ca se merita sa se vada bine <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase buzele...o alta viziune a machiajului cu verde!!!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!