vineri, 30 ianuarie 2015

Finish 7 by spring

Noi, nebunele pasionatele de beauty strângem mereu munți întregi de produse cosmetice pe care se mai întâmplă să le aruncăm aproape întregi, și nu apucăm să ne bucurăm de ele. La mine problema este cu rujurile și loțiunile de corp. Le ador și mi-aș cumpăra non stop, dar de multe ori le arunc neterminate, căci nu am timp să le iubesc pe fiecare în parte. 
Multe bloggerițe au luat inițiativa de a termina 7 din aceste produse până pe 20 martie, ceea ce a fost un impuls și pentru mine și am ales și eu câteva produse drăguțe, dar care acum stau singure la mine în beautycase:


Am făcut pe fiecare câte un semn cu nivelul la care sunt acum și voi mai face pe parcurs câte un update acestei postări. Chiar sper să reușesc să le termin până atunci și sunt încrezătoare, căci am fost destul de realistă în alegerea produselor, așadar să trecem și să le vedem pe fiecare în parte:

Șamponul de la Kallos Silver Reflex a fost mult timp indispensabil pentru mine, dar nu îl foloseam ca șampon de bază, ci doar pentru nuanțele pe care le dădea părului, după un alt șampon. Nu l-am mai folosit pentru că am trecut la altă rutină, pentru tratare și regenerare și sunt deja prea multe produse, iar spălatul pe cap a devenit o corvoadă. Mai am o treime de sticluță și voi începe să folosesc mai des, căci deși este special conceput pentru blonde, în părul meu șaten arată tare drăguț reflexiile argintii și violet pe care le oferă. 


Cu această loțiune a fost dragoste la prima mirosire. Ador mirosul de mango, dar rar miroase natural în cosmetice. Ei bine, loțiunea aceasta este perfectă din acest punct de vedere. Este o loțiune light și intră repede în piele, deci potrivită pentru leneșele ca mine. Nu știu de ce nu am mai folosit-o, dar cu siguranță va fi folosită aproape exclusiv până o voi termina. 


La început m-am înțeles destul de bine cu acest fond de ten, dar apoi a început să îmi dea senzația de ten încărcat și obosit, iar în plus, dispare de pe ten după câteva ore. O să găsesc eu o metodă să îl flosesc, combinându-l cu altceva.


Pentru că noua mea obsesie sunt rujurile, am tot adăugat produse noi la colecție și le-am ignorat pe cele vechi. Știți că rujurile de la Avon din gama Colortrend erau preferatele mele, dar acum le-am descoperit pe cele de la Rimmel și le-am cam ignorat, în special această nuanță. Mi se pare că nu mi se potrivește deloc și că mă face ștearsă, dar o să încerc să îl folosesc totuși.

Rujul roz de la Maybelline este veteran în colecția mea și mai am fosrte puțin din ele. Este cremos și are un finiș lucios, ca de glos, dar se simte tare fain pe buze, iar nuanța e demențială. Nu și-a schimbat nici mirosul și nici consistența, deși îl am de mult, dar vreau totuși să îl dau gata, oricum mai am foarte puțin din el.

Sunt mare fan al balsamurilor de buze, dar mereu le folosesc prin rotație. Pe acesta de la Balea l-am iubit mult, mult de tot la timpul lui. Are o aromă super faină și chiar este hidratant, dar îl simt prea tare, sunt prea conștientă de prezența lui pe buzele mele și nu mă încântă foarte tare acest aspect, dar cred că voi putea trece peste.


Ultimul produs este o ojă tare faină, care capătă reflexii mov sau verzi în funcție de lumină. Nu prea mi-a ieșit mie în toată splendoarea în poză, fiindcă era aplicată într-un singur strat, dar promit că îmi fac unghiile (sau ce a mai rămas din ele) și le pozez. Am inclus-o aici pentru că e o ojă tare faină și se găsește destul de rar și mi-ar părea rău să o arunc întărită și neiubită.

Dacă aveți articole similare, lăsați-mi linkurile în comentarii, mi-ar plăcea să le citesc.





2 comentarii :

  1. Și mie îmi plac loțiunile de la Balea, sunt super ușoare și intră rapid în piele. Totuși n-am mai încercat de mult una... am mers mai mult pe uleiuri de bebei :)).
    Mult spor la consumat!
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, așa este :D Eu ulei nu am mai folosit de mult, am avut numai uleiul de plajă astă vară, cae pe lângă protecția solară era și hidratant.
    Mulțumesc, o să am ceva nevoie, mai ales pentru rujul acela :)) Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!