miercuri, 14 ianuarie 2015

Cumpărături & Cadouri I

Deși cam târziu, am decis să postez și eu cadourile primite de Crăciun, căci au fost dorite de către voi.
Ca să nu devină o postare lungă și plictisitoare am împărțit-o în două: prima parte va fi despre cosmetice, iar cea de-a doua despre hăinuțe și accesorii, și va apărea peste câteva zile.
Nu am fost activă pe blog pentru că am petrecut sărbătorile de iarnă în familie, alături de toți ce dragi, dar, sincer vă spun, au fost cele mai frumoase sărbători de până acum, căci se întâmplă foarte rar să ne strângem toți și am profitat de fiecare moment împreună. Sper că și pentru voi sărbătorile au decurs la fel de frumos și abia aștept să îmi povestiți într-un comentariu.





Pentru îngrijirea pielii am adăugat în dulăpior o apă micelară L`oreal, căci după ce am terminat-o pe cea de la Garnier, care mi-a plăcut tare mult, am vrut să încerc și altele, iar aceasta a fost prima care mi-a atras atenția pe raftul unei farmacii, așa că nu am mai stat pe gânduri.
Pentru că tenul meu este gras, cu tendința de a dezvolta multe puncte negre și coșuri care cresc până când își developează propria personalitate, am în permanență nevoie de un scrub. Aveam unul de la Vichy, dar îl dețin cam de mult timp și era cazul să îi spun adio, așa că l-am ales pe cel de la Clean&Clear, care este genial. După prima utilizare am simțit că pielea rămâne mai fină, iar după 2-3 îmi dispăruseră punctele negre de pe nas.
Am primit o cremă de față de la L300 ( brandul acela suedez despre care am vorbit de mult, de mult pe blog) care îmi place. Este pentru tennormal/mixt, dar e ok și pentru mine, nu îmi îngrașă tenul, nu mi-a provocat nici o iritație și se descurcă destul de bine în ceea ce face și un demachiant special conceput pentru ochi și buze de la L„oreal, care demachiază destul de bine, dar lasă pelicula aceea uleioasă. Nu mă deranjează prea tare, oricum îl folosesc primul atunci când am de dat jos un machiaj mai heavy


Pentru corp am reuși în sfârșit să adaug loțiunea de corp sub duș de la Nivea în colecție, căci mi-o doream de mult timp și parcă soarta îmi era potrivnică mereu, un săpun și o cremă de mâini de la Yves Rocher din colecția cu fructe negre și fixativu meu preferat, care este marca proprie Auchan, iar care pentru un preț foarte mic oferă o fixare super și flexibilitate părului. 


La capitolul cosmetică decorativă au mai intrat în gentuța de make-up un gloss Essence, un balsam de buze Burt„s Bees cu ceară de albine și efect ușor mentolat, untul de buze Nivea, care a devenit rapid preferatul meu și o ojuță într-o culoare tare veselă, de vară, dar și


BB Cream-ul de la Nivea, de la care nu aveam așteptări așa de mari, după relația nu prea fericită pe care am avut-o c Garnier pentru ten gras, care zace și acum undeva între alte cosmetice nefolosite, dar care a reușit să mă impresioneze foarte plăcut. Este hidratant, destul de acopericios și oferă așa un glow frumos și sănătos feței,dar nu vă spun mai mult căci urmează review undeva pe săptămâna viitoare.  Ultima, dar nu cea din urmă este pudra MAC Prep+Prime , translucentă, foarte faină, matifiază perfect, nu încarcă absolut de loc tenul și face fondul de ten să reziste mai mult ca de obicei.

Voi ce ați primit cadou de Crăciun 2014? 

7 comentarii :

  1. eu prefer apa micelara garnier in locul celei de la loreal, care mi se pare putin uleioasa.
    voi incerca si eu crema de maini de la yves rocher <3 sigur miroase bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Am obsevat și eu acest aspect, dar nu mă deranjează, ba chiar îmi place, căci este uleioasă doar imediat după ce o aplici, apoi senzația aceasta dispare :D Chiar miroase super crema :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de chestii drăguțee <3. Și eu am untul de buze de la Nivea și îl iubesc :D.
    M-ai făcut tare curioasă în legătură cu scrub-ul Clean&Clear mai ales dacă zici că a ajutat și cu punctele negre de pe nas (same problem here) :)).
    Să le folosești sănătoasă!
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  4. O să îi fac un review dacă te interesează, dar mie îmi place tare mult :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, super <3. Că tot scrub-ul meu este pe terminate o să îl caut în magazine cu prima ocazie când ajung într-unul :)).

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred că îl găsești și în cele de cartier, puțin mai mari. Eu l-am luat din Auchan la 13 sau 15 lei :-? Mâine îi scriu un review, promit :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!