marți, 9 decembrie 2014

Parfumuri cadou de Crăciun

Iată-ne intrați în iarnă. Luna decembrie ne duce cu gândul la frig , zăpadă, vin fiert cu portocale și scorțișoară, dar mai ales la Crăciun. Sunt foarte, foarte fericită, căci anul acesta voi petrece Crăciunul alături de toată familia și abia aștept să vină. Mai sunt doar 20 și ceva de zile și deja nu mai am răbdare. Am intrat tare de tot în febra pregătirilor, deja mă gândesc la decorațiuni, cadouri, ce machiaj să port și cu ce să mă îmbrac. Dacă de obicei sunt destul de egoistă,dar  în perioada sărbătorilor mă cuprinde acea magie specifică și ador să dăruiesc și să îi fac fericiți pe ceilalți, decât să primesc eu cadouri, așa că încep destul de devreme vânătoarea după cadouri, și iau la bani mărunți toate site-urile pe care le cunosc, pentru a găsi cadoul perfect pentru fiecare dintre cei dragi, dar mai ales pentru cele dragi, căci acolo este terenul meu și acolo mă pricep cel mai bine.
Coco Chanel spunea că dacă bărbatului tău nu îi place parfumul tău preferat, e cazul să schimbi bărbatul, nu parfumul, dar uneori simțim și nevoia de diversitate în arome, așa că prima categorie asupra căreia m-am oprit a fost cea de promoții parfumuri.
Preferatele mele sunt în general parfumurile dulci, dar îmi place când simt la un moment dat o notă fresh în el, lemnoase și puternice. Eu port și ziua parfumuri de seară căci altfel nu mă simt bine. Printre notele mele preferate se numără notele lemnoase, de patchouli, de vanilie, bob de tonka, tutun, ghimbir, ambră, mosc și uneori notele citrice.
Primul parfum asupra căruia m-am oprit este parfumul Alien Thierry Mugler. Pe lângă faptul că are la bază note lemnoase, îmi place foarte, foarte mult designul sticlei, combinația de mov și auriu arătând foarte elegant. Este un parfum purtabil atât pe timp de zi, cât și pentru seară. Se aseamănă foarte tare cu So Elixir Purple de la Yves Rocher , dar este puțin mai ușor decât acela.
Primul parfum al lui Thierry Mugler a apărut în 1992 și a fost o aromă gurmandă de praline, ciocolată și o notă puternică de patchouli, a cărui sticlă avea forma unei stele fațetate. Alien a apărut în 2005, fiind al doilea cel mai renumit parfum al casei Mugler. Tot în 2005 Thierry Mugler a deschis și atelierele de parfumerie ce sunt deschise publicului larg, susținute de specialiști și maeștrii parfumieri. Angel și Alien produc anual vânzări de peste 280 de milioane de dolari.

Următolul parfum îmi este complet necunoscut, nu l-am mirosit nici măcar o dată, dar am sentimentul că mi se va potrivi perfect și mie și oricărei alte femei cu gusturi asemănătoare. Cunosc bine parfumurile bărbătești ale casei Gaultier, și îmi plac enorm, dar cele de damă îmi sunt străine. Ce m-a atras cel mai tare la acest parfum a fost inițial designul sticlei și al cutiei, care este absolut spectaculos. Forma este cea a primului Classique, dar desenul de pe stică și de pe cutie este elegant, dar în același timp fresh și tineresc. Este vorba de Classique Summer 2014:


V-am spus că îmi este necunoscut, povestea noastră de dragoste nu a început încă în realitate, dar ne-am văzut virtual aproape în fiecare zi și am început să flirtăm. L-am admirat atât de mult încât am decis să mă și informez puțin despre el, căutând pe internet și am văzut că notele de bază sunt mosc, ambră și vanilie, exact cele despre care vă povesteam ceva mai sus, notele de mijloc lăcrămioară, iris alb, ylang-ylang și iasomie ( nu sunt tocmai fanul parfumurilor florale, dar combinate cu notele mele preferate, de ce nu? )  iar notele de vârf sunt din nou, note cu care eu cochetez, de mandarină , clementină, lămâie, flori de portocal și trandafir. Nu știu dacă v-am povestit asta vreodată, dar nu sufăr aroma puternică de trandafir nici în parfumuri, nici în cosmetice, dar mă gândesc că fiind înconjurat de atâtea alte note, dintre care îmi plac multe, mirosul de trandafir nu va fi prea proeminent .

Cred că acest parfum este un cadou minunat pentru orice vârstă și se potrivește și mai multor gusturi, acoperind o gamă largă de note, devenind astfel foarte versatil, și îl face foarte special, la fel ca și pe celelalte parfumuri ale lui JP Gaultier , modul de prezentare, sticla frumos desenată și cutia metalică asortată cu sticla. Este primul pe lista mea de dorințe în acest moment și mai mult ca sigur îl voi achiziționa cât de curând. Poate va fi cadoul meu de Crăciun de la mine pentru mine, mă mai gândesc, mai am puțin timp J)
Știați că Jean Paul Gaultier nu a urmat niciodată cursuri de modă, dar trimitea încă de la o vârstă fragedă schițe faimoșilor stiliști? Pierre Cardin a fost impresionat de talentul său și l-a angajat ca astistent în 1970. Șase ani mai târziu a apărut prima sa colecție individuală, iar hainele sale transmiteau vibrația anilor optzeci, acesta fiind considerat mult timp băiatul rău al modei franceze.
Următorul și ultimul parfum din lista de astăzi este bine cunoscut și recunoscut ca fiind prntre cele mai intense și deosebite parfumuri la nivel mondial. Armani Code Woman se adresează femeii elegante și sofisticate, definindu-se ca un parfum misterios, cu o aromă seducătoare și atrăgătoare, dulce-florală, notele de bază fiind de lemn de santal, vanilie și miere, cele de mijloc ghimbir, iasomie și flori de portocal, iar în vârful piramidei olfactive ni se dezvăluie un buchet citric deosebit de portocală amară și potocală italiană. Este un parfum perfect pentru ocazii deosebite, fiind mai degrabă purtabil seara sau în anotimpul rece, datorită faptului că este foarte puternic. Sticla are și ea un design deosebit, elegant, este colorată într-un degrade albastru-safir cu flori negre dantelare, ceea ce îi dă parfumului un aer sofisticat.

.

Voi ce cadouri ați face femeilor dragi din viața voastră? V-ați dori  sau ați oferi cuiva drag unul dintre parfumurile de pe lista mea?

Și cel mai important, care credeți că este cadoul cel mai potrivit ?

6 comentarii :

  1. aaalliiieen <3 as vrea sa il primesc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu, și eu îl ador, dar mi s-a pus pata foartetare pe JP Gaultier :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu13 decembrie 2014, 19:12

    Ohh Alien its my love <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie îmi place mult :D Dar parcă So elixir purple miroase puțin mai intens :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm...Armani Code & Alien.. printre preferatele mele :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!