miercuri, 3 decembrie 2014

LOTD: Orchid & emerald green


Nu mă mai machiez decât foarte rar la ochi, căci nu am timp și de multe ori îmi e lene. Singurele ocazii sunt vineri sau sâmbătă, când mai ies pe undeva, dar uneori simt nevoia să mă machiez random prin casă, iar uneori, dacă îmi place rezultatul, îl mai și pozez. Am avut o problemă cu camera de bază și am folosit aparatul vechi, de aceea pozele nu sunt foarte, foarte calitative.






Tehnica folosită nu este foarte complicată: am ales o nuanță de mov pe care am aplicat-o pe toată pleoapa superioară, trecând foarte puțin peste pliu , dar și pe pleoapa inferioară, iar la mijlocul pleoapei am aplicat o nuanță de verde-albăstrui foarte sidefat, pentru a realiza un contrast puternic, ndar totodată plăcut. Am blenduit spre arcadă cu o nuanță caldă de maro, iar sub sprânceană și în colțul intern am aplicat o nuanță deschisă,pentru a ilumina, rimel, și gata machiajul. 
Ce părere aveți? :*




2 comentarii :

  1. Dragut! ;) niste concealer sub ochi desavarseste machiajul; era interesant un full face :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate cu concealerul. N-am pozat un full face pentru că nu am machiat decât ochii și nu avea rost :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!