vineri, 12 decembrie 2014

5 rujuri perfecte pentru iarnă

Dacă ar fi să trebuiască să aleg decât un singur tip de produse cosmetice pe care să îl folosesc toată viața, cu siguranță ar fi rujurile. Nu îmi pot închipui viața fără ele și dacă se întâmplă vreodată să îmi uit rujul acasă ( se întâmplă, dar foarte, foarte rar) din start ziua aceea este o zi proastă, în care sunt tare indispusă. Nu prea e iubi de acord cu obsesia asta a mea pentru rujuri, căci inevitabil se transferă câte puțin și pe el, dar a început să mă înțeleagă totuși.
Din această pasiune compulsiv-obsesivă pentru rujuri am ales să le dedic un articol special culorilor mele preferate din această iarnă.


Oriflame Lip Impact în nuanța Deep Berry este întâmplător primul pe listă, dar este culoarea anului 2015 Marsala, o culoare frumoasă, dar greu de definit, o cpmbinație între bordeaux și arămiu. Îmi place foarte tare culoarea, dar și mirosul lui, iar faptul că este și ușor hidratant îi sporește calitățile.

Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss 106 este un fucsia vibrant, cu subtonuri reci care mi se pare potrivit pentru zilele friguroase de iarnă, atunci când port un machiaj discret la ochi. Deși l-am purtat și vara, parcă iarna îi dă alte valențe și îl face să se comporte diferit. Este foarte rezistent,dar usucă puțin buzele.

Nu știu din ce gamă este acest ruj Avon în nuanța Red, pentru că l-am primit cadou, dar îl ador. Este roșul pur, intens, clasic, care completează perfect orice fel de machiaj, de la cel mai no makeup makeup până la cel mai intens smokey. Tot căutam această nuanță de ruj, până când mama s-a gândit să mi-l ofere, că tot vin sărbătorile. Îmi place enorm și rezită foarte, foarte bine, chiar am fost plăcut surprinsă.

Eh, iată că am ales și o nuanță nude Rimmel Lasting Finish - Asia . Se numără printre puținele rujuri nude pe care le dețin, dar este cel pe care îl folosesc cel mai des. Îmi place textura, rezistența, mirosul, cam tot la el, și se potrivește pentru evenimente mai serioase, când nu putem purta culori puternice.

Ultimul pe listă este un ruj lichid Brische - 06 , un roșu deschis, vioi și energic. Are un finish creamy tare drăguț și îmi inspiră o stare de bine. Miroase superb, aproape că îți vine să îl mănânci.

Swatchurile de mai jos redau exact nuanța rujurilor, și sunt prezentate în ordinea de mai sus:


Voi ce rujuri folosiți în perioada de iarnă?

8 comentarii :

  1. eu folosesc cat mai inchise, spre negru :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie să îmi iau și eu câteva mai negre :))

    RăspundețiȘtergere
  3. rujurile celor de la rimmel imi plac mult si sunt si foarte ieftine :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu13 decembrie 2014, 19:13

    Ohh da nuantele astea sunt perfecte pentru Sarbatori :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai ales astea din colecția cu Kate Moss sunt geniale. Vreau acum neapărat 107, e un roșu minunatttt :DD :*

    RăspundețiȘtergere
  6. He-he, cred că sunt cele mai purtate din colecție. Acum vreau să îmi ia unele mai închise, cum spunea Andra, mai spre negru :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Rimmel by Kate Moss, trebuie sa incerc curand unul :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe. Mai am unul portocaliu și acum am unul pe care îl aștept să vină, mai închis la culoare :D :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!