joi, 20 noiembrie 2014

Wishlist Sheinside

Mă gândesc că aceste postări sunt o sursă bună de inspirație pentru fetele care au un stil asemănător cu al meu, compus din mai multe stiluri. Uneori comfy, uneori clasic cu tente office, alteori elegant și fancy, în funcție de stare. Mai jos am ales câteva obiecte vestimentare care definesc toate aceste stiluri și pe care le-așpurta cu foarte mare drag.

Am o mică obsesie pentru tigrii și felinele mari, așa că acest hanorac mi-a atras atenția din prima și o să fac cumva să fie al meu! Celălalt este super drăguț, îmi place alăturarea dintre o piesă casual și imprimeul retro de pe mâneci și glugă și ar merge perfect cu o pereche de ghetuțe îmblănite și colanți.

1. aici
2. aici

Din păcate la prima rochie nu pot decât să salivez, căci este destul de pretențioasă și se potrivește numai fetelor cu sânii măricei, daruri cu care natura nu m-a înzestrat, dar este un model frumos și elegant.
A doua rochiță mi-a atras atenția încă de la început, prin croiala simplistă și elegantă, dar și prin culoarea baby blue adorabilă.

3. aici
4. aici


Și parcă postarea nu era completă dacă nu vă prezentam și niște accesorii. Am ales 2 gentuțe, una retro/vintage și una clasică, în culori dulci, calde, ca să mai înveselească puțin vremea mohorâtă de afară. Plicul muștar ar merge perfect într-o ținută all black, ca piesă de rezistență.
5. aici
6. aici


61 de comentarii :

  1. al doilea hanorac imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela22 noiembrie 2014, 01:03

    imi place gentuta burgundy <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai gusturi alese,eu ador rochia,are o culoare vesela si e eleganta <3 ,multumim pentru concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  4. <3 ce frumoase sunt toate

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu încă nu m-am decis între cele două :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte drăguță, păcat că este și foarte mică :( :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Am dat clik si le-am vizionat pe toate 6

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place rochita bleu,gentuta red vintage si hanoracul cu print floral.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ador gentuta retro/vintage. <3

    RăspundețiȘtergere
  10. cat de misto sunt hanoracele <3 super dragute

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciubotariu Cristina Diana23 noiembrie 2014, 14:29

    foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce-mi plac hanoracele ♡♡♡
    Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoase toate!

    RăspundețiȘtergere
  14. Rochița Bleu e superbăă :D Gentuța e frumoasă foc, dar este foarte, foarte micuță din păcate :D

    RăspundețiȘtergere
  15. frumoase dorinte ai

    RăspundețiȘtergere
  16. interesante alegeri :) gentile sunt wooow!! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. am dat click,sunt superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ghizdavu iuliana simona23 noiembrie 2014, 15:07

    am dat clik pe toate ,sunt foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  19. Cea verde :)))))...eram asa incantata de ea,ca am uitat sa specific :))))

    RăspundețiȘtergere
  20. MIHAESCU CLAUDIA23 noiembrie 2014, 16:00

    imi plac toate ,mai ales rochita bleu e superba :)

    RăspundețiȘtergere
  21. buna seara imi place toate sunt superbe,am dar clik pe toate

    RăspundețiȘtergere
  22. superbe hainutele

    RăspundețiȘtergere
  23. superbe toate!
    fb. Micu Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  24. superbe hainutele!

    RăspundețiȘtergere
  25. FB;HOSSU CLAUDIA

    1; HANORACUL PREFERAT; http://www.sheinside.com/Grey-Hooded-Contrast-Floral-Loose-Sweatshirt-p-190705-cat-1773.html

    2; ROCHIA PREFERATA;http://www.sheinside.com/Green-V-Neck-Long-Sleeve-Slim-Bodycon-Dress-p-151975-cat-1727.html

    3;GEANTA PREFERATA; http://www.sheinside.com/Yellow-Zipper-Envelope-Clutch-Bag-p-176145-cat-1764.html

    RăspundețiȘtergere
  26. Rochia aia bleu e prea frumoasa, dar parca am mai vazut-o la cineva si era foarte scurta :D, geanta burgundy e cea mai tare, poate pentru ca-mi lipseste o astfel de forma si marime... plicul il am pe albastru inchis, dar e super si culoarea asta <3

    RăspundețiȘtergere
  27. Smarandache Daniella24 noiembrie 2014, 12:59

    mie imi place si rochita verde

    RăspundețiȘtergere
  28. Ungureanu Gabriela24 noiembrie 2014, 12:59

    super hainute
    fb ungureanu gabriela

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte dragute rochita albastra si geanta galbena ^_^

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu nu am văzut-o pe cineva, dar tare aș vrea să o văd pe mine :)) E superbă nuanța aceea de albastru, știu despre care vorbești :*

    RăspundețiȘtergere
  31. http://www.sheinside.com/Grey-Hooded-Long-Sleeve-Tiger-Print-Sweatshirt-p-185725-cat-1773.html

    RăspundețiȘtergere
  32. Adrian-Cosmin Zgimbau25 noiembrie 2014, 01:32

    Imi plac mult hanoracele !

    RăspundețiȘtergere
  33. foarte frumoase rochite si hanoracele dar de bun gust si gentutele

    RăspundețiȘtergere
  34. Mica,dar frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  35. Al 2-lea hanorac si rochita albastra sunt foarte dragute <3 click

    RăspundețiȘtergere
  36. Următoarea comandă este sigur cu unul dintre hanorace, mâine mă duc să o ridic pe prima, un cardigan :*

    RăspundețiȘtergere
  37. În sfârșit cieva căruia îi place mai mult primul :)) Și mie la fel :*

    RăspundețiȘtergere
  38. Sunt super simpatice, iar pe la noi găsești mai rar și la prețuri ft mari :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!