duminică, 16 noiembrie 2014

Trenduri. Pe bune?!

Da, deși mă dau eu fashion blogger pe aici, înainte să pun ceva pe mine mă gândesc totuși dacă cuiva care m-ar vedea nu i-ar sângera ochii. Adică serios, de câțiva ani designerii nu mai știu ce să facă să șocheze și ajung să cadă în penibil. 
Mai jos am alcătuit o listuță cu cele mai anapoda trenduri din ultimul timp.
1.


Până vara asta, dacă purtai adidași cu palton și cu geantă de piele erai considerată un dezastru al modei. De când cu Nike Air Max , adidașii merg la orice, mai ales cei neon. Adică nu contează că tu ai o rochie albastru royal din catifea cu spatele gol, și te duci la o nuntă, o asortezi cu Air max, nu contează că e înmormântarea bunicii, tu te încalți cu Air max, neapărat d-ăștia:


Dar când e vorba să te duci la alergat, nu îi mai porți, că cuuummmm , să-ți uzezi tu prețioșii adidași de nuntă? (a se remarca intenția cacofoniei)


2.


Aici e discutabil. Unele coliere d-astea sunt drăguțe și ne-exagerate. Am și eu câteva și le port cu destul de mare drag, dar atunci când deja mergi cocoșată pentru că colierul (aceeași paranteză ca mai sus) te trage în jos e timpul să renunți la el. Adică priviți prima poză, fata e slabă  moartă și poartă un colier cu 134714 de culori care nu are nici o poză... Nope!Nope!Nope!

3.

Să vă spun că arătați ca niște sorcove ieftine dacă vă îmbrăcați așa, sau sunteți conștiente și asta e de fapt ce vă doreați. Mai salvezi ținuta dacă pui pe deasupra o geacă de piele si o pereche de bocanci, dar așa și cu papuci d-ăia de gumă ... One ticket to Nopeland!

4.
Și nu în ultimul rând, proaspăt lansata colecție Alexander Wang for H&M. 
I mean, serious?!?!??!!!


Cineva ar da bani ca să poarte așa ceva? Adică o înțeleg pe Rihanna, ea probabil a primit bani serioși ca să se facă de râs puțin pe afară, iar noi ăștia care stăm și râdem de ea tot cu mâna în fund am rămas. Trist e că unii dintre noi fug repede la haș și em ca să își cumpere acoperitoarele astea, că haine nu pot să le spun:


Voi ce trenduri d-astea stupide mai cunoașteți?

2 comentarii :

  1. Cu primul trend chiar sunt de aceeasi parere, un Nu tare de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamneee, nu le mai suporttttttttt :((((

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!