duminică, 30 noiembrie 2014

Să ne protejăm pielea de frig!

Ok, poate scriu numai articole despre iarnă în ultimul timp, dar eu sunt marcată. Nu îmi place iarna, nu îmi place frigul, nu îmi place zăpada. Dar, pe de altă parte nici să stau în casă nu mă încântă prea tare, așa că trebuie să am grijă de pielea mea, ca să fie cât mai sănătoasă și protejată.
Urăsc să am pielea aspră sau crăpată, așa că mă bazez pe câteva produse de încredere, ca să evit neplăcerile provocate de frig.





Am ales să vă prezint astăzi 2 produse Yves Rocher și unul Figs&Rouge care mă ajută să trec cu brio peste iarna grea.

Personal, nu prea folosesc cremă de mâini, căci nu am răbdare să intre în piele și mereu găsesc ceva de făcut imediat după, așa că mânuțele mele au de suferit uneori. Singurul lucru care mă motivează să folosesc o cremă este aroma ei, iar aceasta miroase diviiiin. Face parte din colecția de Crăciun de anul trecut, când au fost lansate aromele de cacao&portocală, cacao&fistic și cacao&zmeură. Din păcate nu am reușit să mi le comand anul trecut, dar anul acesta nu am mai ezitat, și bine am făcut! Oferă o hidratare destul de bună, intră repede în piele și nu lasă peliculă lipicioasă sau uleioasă, iar aroma se păstrează destul de mult pe piele.

Balsamul de buze Figs&Rouge este primit de la mătușa mea din Suedia și îmi place tare mult. Este puternic hidratant, miroase discret și se vede foarte frumos pe buze, singurul minus fiind faptul că este puțin cam dens pentru gusturile mele și se întinde mai greu decât un balsam obișnuit, dar fiind 100% natural trecem și peste acest mic inconvenient, căci îmi protejează bine buzele de frig.

Ultimul produs este crema de corp Expert Reparation, foarte, foarte hidratantă și reparatoare. De obicei folosesc creme de corp lejere, cu texturi lichide, care se absorb repede, dar iarna simt că am nevoie de mai multă hidratare. Iarna trecută am apelat la unturile de corp Fennel, dar acum am primit cadou la ultima comandă această cremă și am început să o folosesc. Am fost plăcut surprinsă de calitățile ei reparatoare, căci din cauza frigului îmi simt pielea de pe picioare foarte uscată și uneori are o ușoară tendință de descuamare.

8 comentarii :

  1. B-Andreia Daniela30 noiembrie 2014, 23:18

    am folosit doar cateva produse de la Yves rocher ... insa mi-ar place sa incerc si aceasta gama , in plus ca ambalajele arata superr

    RăspundețiȘtergere
  2. crema asta cu portocale e preferata mea <3 o ador!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o vreau și pe cea cu fistic, sper să mai apară cândva :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar sunt super produsele de la Yves Rocher, cred că am plasat aproape în fiecare lună comenzi la ei :D :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria Dumitrescu2 decembrie 2014, 13:08

    Eu nu folosesc creme de maini ca nu prea am nevoie. Mie imi place iarna, fiecare anotimp are frumusetea lui si asta ar trebui sa invete lumea ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuuu, nuu, nuuu. Urăsc frigullllll, m-aș muta în Africaaaa :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina Purușniuc6 decembrie 2014, 17:36

    In anotimpul rece folosesc tone de creme. De maini si de corp. Simt ca mi se usuca pielea si incepe sa ma manance. E foarte ciudat...Asa ca mi-am facut plinul cu creme de la Victoria's Secret ca sa pot trece iarna cu bine :)). Bineinteles, daca mai gasesc ceva creme frumos mirositoare si putin mai grase, le cumpar imediat. Asa ca o sa fac o vizita la Yves Rocher in centrul vechi sa imi iau ceva frumos.
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Și mie îmi plac cremele de corp, dar cu cele de mâini stau cam prost :)) Nu am încercat nici o cremă de corp VS, dar adooooor apa de corp de la ei. Recomand crema asta, miroase super, ușor dulceag și e chiar grasă, hidratează super intens. :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!