luni, 10 noiembrie 2014

OOTN: Bang, bang!



Am promis că revin în forță și iată-mă. Aseară m-am trezit de-odată cu poftă de poze și am ieșit repede, repede să mai prind ultimele raze de lumină, căci de când iarna începe să-și intre în drepturi, soarele e un moft, iar lumina puțină. Am pus pe mine o ținută all black, fără accesorii ( nu știu de ce, așa m-am simțit în momentul acela) și am început să desenez un smokey tare intens și a ieșit ce puteți vedea mai jos:









Pur și simplu m-am îndrăgostit de această ținută, mi se pare că negrul mă avantajează foarte tare. Voi ce părere aveți?

14 comentarii :

  1. imi place tinuta si machiajul negru, negru! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos :* Și mie îmi place rău machiajul ăsta, cred că o să-l port mai des ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbităţi de poze!<3

    RăspundețiȘtergere
  4. B-Andreia Daniela12 noiembrie 2014, 21:32

    e chiar draguta tinuta ...iti sta tare bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine se incadreaza tinuta asta all black in peisajul creat de melodie :))
    Tare!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu13 noiembrie 2014, 20:27

    Lady in black :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumeeeesc! Întotdeauna am vrut să le potrivesc cumva, acum se pare că am reușit :****

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!