duminică, 23 noiembrie 2014

Magia din cutia de pantofi


În fiecare an în copilărie așteptam să vină Moș Crăciun cu sufletul la gură, nu voiam să dorm cu gândul că îl voi vedea, dar într-un final pleoapele se făceau grele ca de plumb, genele se împleteau și adormeam într-un fotoliu din sufragerie în apropierea bradului. Poate de multe ori copilul egoist din mine ar fi vrut mai multe cadouri, neputând fi niciodată mulțumit, dar acum realizez de fapt că am fost și încă sunt norocoasă că am familia lângă mine, că am un acoperiș deasupra capului, și că ai mei au avut mereu grijă să nu îmi lipsească nimic. 


Între timp am crescut și am realizat că dacă nu îmi permit absolut orice îmi doresc, nu înseamnă că o duc rău și că sunt copii care ar avea mai mare trebuință de satisfacerea unei nevoi, decât am eu de satisfacerea unui moft și am învățat usor să dăruiesc. 
Deși anul trecut nu m-am încadrat în timp pentru a participa în proiectul Shoebox , anul acesta nu voi mai rata ocazia. 
Ce înseamnă de fapt Shoebox? 
Înseamnă să strângi într-o cutie de pantofi frumos împachetată magie. Poate câteva hăinuțe pe care nu le mai porți, pentru că ți-au rămas mici, alimente neperisabile, articole școlare, sau orice alt cadou pe care v-ar fi plăcut să îl primiți dacă erați în aceeași situație. 

Am ales să scriu acest articol acum, iar de mâine voi face demersurile necesare pentru înființarea unui centru de colectare la mine în oraș, căci și aici sunt mulți copii care au nevoie de o fărâmă de bucurie, măcar în preajma sărbătorilor! 

#susținShoeBox




2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!