luni, 24 noiembrie 2014

Hoodies online

RO: Și dacă tot am visat astăzi în legătură cu pantofii, vreau să ne întoarcem cu picioarele pe pământ și să vă arăt câteva hanorace ieftine super cute, pufoase si călduroase pe care le-am găsit pe Eric Dress, căci deja nu mai putem să păcălim iarna. Azi am fost îmbrăcată cu geaca de piele pe care o ador și am murit de frig până la școală și înapoi, așa că trebuie să recurgem la articole vestimentare mai groase.

Chiar și acum când vă scriu port un hanorac oversized, alb și pufos, pe care îl ador, de aceea vreau să îmi cumpăr cât mai multe.

În prima serie am ales un hanorac într-o combinație plăcută de belumarin, galben și burgundy. Știți că nuanțele de roșu sunt printre preferatele mele și le-aș purta pe absolut orice piesă vestimentară și în extrem de multe combinații. Excepție nu fac nici hanoracele, după cum se vede. Îl puteți găsi AICI.

Cel de-al doilea este mai simpluț, dar totuși deosebit datorită fermoarului oblic. Îmi place faptul că este simplu și poate fi purtat într-o grămadă de combinațiia mea cu o pereche de colanți negrii ( pentru că este lunguț) un tricou alb și adidași Nix Air Force 1 albi (ahh, îi ador și mi-am promis că într-o zi o să fie ai mei, chiar dacă sunt destul de scumpi) și ochelari de soare de tip aviator. Îl găsiți AICI.

Următorul hanorac l-am ales pentru blăniță și pentru faptul că atunci când nu ai chef să fi prea fashion cauți o piesă în culori neutre, comfy și care merge în  multe ținute casual-sport, dar care pe timp de iarnă te și ajută să nu mori de frig. Îl găsiți AICI.

La ultimul îmi place aspectul de jachetă college și faptul că este foarte versatil, fiind compatibil cu mai multe ținute. L-aș purta cu blugi deschiși la culoare și cu bocanci sau ghete în stilul biker.
Îl găsiți AICI
Voi ce părere aveți de alegerile mele? Care vă place cel mai mult?

6 comentarii :

  1. B-Andreia Daniela30 noiembrie 2014, 23:20

    imi place ultimul hanorac gri cu negru

    RăspundețiȘtergere
  2. al doilea hanorac imi place mult. e si putin elegant <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu2 decembrie 2014, 13:16

    Ultimele doua imi plac cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!