miercuri, 1 octombrie 2014

Wedding dresses

RO: Deși am numai 17 ani și nu ar trebui să mă gândesc de pe acum la căsătorie(nici nu o fac, de fapt caut metode de a o amâna cât mai mult:)) ), uneori nu mă pot abține să nu mă uit la rochii de mireasă. Rămân fascinată printre paginile cu rochii albe, diafane ale magazinelor online de profil.
Zilele trecute am descoperit ca TBdress.com are o secțiune impresionantă de astfel de rochițe și am ales câteva modele care m-au încântat, pentru a vi le arăta și vouă pe blog.

EN: Even if I am only 17, and I should not look for marriage ( I„m not doing it, he he) sometimes I can„t stay back from looking at wedding dresses. I am fascinated about the pages with lots and lots of pure white dresses. 
A few days ago I discovered that TBdress.com has an impressive section of wedding dresses and I chose a few models I liked to show them to you. 



RO: Prima rochie este una simplă, simplă, albă, cu un umăr acoperit, mulată pe corp și potrivită fetelor înalte. Veți vedea că aleg ba modele foarte simple, ba modele încărcate, nu sunt de loc hotărâtă.
Column One-shoulder Floor-Length Chapel Beadings Wedding Dresses

EN: The first oane is a very, very simple one with just one shoulder covered, thight on the body and suitable for tall girls. You will see, sometimes I choose very simple models and sometimes very luscious ones. 
Column One-shoulder Floor-Length Chapel Beadings Wedding Dresses


RO: Aceasta este rochia în care mă văd la altar! Este absolut minunată, nici prea mult, nici prea puțin, potrivită formei corpului , elegantă și rafinată.
 Sexy Mermaid/Trumpet Floor-length Scoop Sweep/Brush Appliques Wedding Dress

EN: This is the one for me! I see myself wearing this dress on my great day. It is absolutely wonderful, neither too much, nor too less, elegant and exquisite. 
 Sexy Mermaid/Trumpet Floor-length Scoop Sweep/Brush Appliques Wedding Dress


RO: O altă rochie care mi-a aras atenția este aceasta. Este potrivită mai multor tipuri de siluetă, este simpluță, iar accesoriul de pe piept este elegant și sofisticat și o scoate din anonimat. Elegant Sheath/Column V-neck Floor-length Court Beaded Wedding Dress

EN: Another dress that kept my attention is this one. It is suitable for more types of silhouette, it is simple and the elegant and sophisticated accessory on the chest makes it remarcable. 


RO: O rochie care mi s-a părut spectaculoasă este aceasta. Este o rochie specială și pretențioasă, care nu poate fi purtată la orice tip de petrecere, dar este într-adevăr ceva deosebit. Îmi plac detaliile care amintesc de stilul baroc, plin, dar fără a fi nici măcar puțin kitchos.
Glamorous Ball Gown Floor-length Sweetheart Lace-up Cathedral Train Beading Wedding Dress
EN: A spectacular dress is this one. It is special and fastidious and it can„t be worn at any type of party, but it is really amaizing. I absolutely love the baroque details. 
Glamorous Ball Gown Floor-length Sweetheart Lace-up Cathedral Train Beading Wedding Dress


Voi ce ați alege de pe site?
What would you choose? 

7 comentarii :

  1. a doua si ultima <3 sunt superbe :*

    RăspundețiȘtergere
  2. uh..toate albe. eu vreau rochia de mireasa verde deschis :))
    eu tocmai mi-am luat o geanta de pe tbdress pe care abia o astept <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o vreau ivory. Nu albă, dar nici prea colorată :)) Șyiu că tu ai o mare pasiune pt verde :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie tot acelea îmi plac cel mai tare :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Înseamnă că ultima este mai pe gustul tău :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochita sirena e tare scumpica !
    xoxo


    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!