marți, 14 octombrie 2014

Top 5 produse sub 20 de lei

Postarea de astăzi vrea să demonstreze faptul că putem avea produse bune atât  de îngrijire cât și de machiaj, fără să cheltuim o avere pe ele. Preț mare nu înseamnă întotdeauna calitate superioară. Am ales câteva produse încercând să acopăr cât maimulte arii: pentru corp, pentru față și de machiaj. Din păcate nu am nici un produs pentru păr care să merite introdus în această listă. Nu mă înțelegeți greșit, există produse foarte bune la prețuri sub 20 de lei, dar acum părul meu are nevoie de hrănire și hidratare intensivă, lucru pe care abia îl reușesc produsele profesionale și de aceea nu le-am putut introduce pe această listă.
Produsele nominalizate sunt un șampon nuanțator cu reflexe argintii de la Kallos,un roll-on Garnier, care chiar e preferatul meu, apa micelară de la Garnier ( deși eu am plătit un preț mai mare de 20 de lei pentru ea, am înțeles că în supermarketuri și hypermarketuri se găsește undeva între 16 și18 lei), un mascara spectaculos de la Rimmel, mai exact Scandaleyes Rockin Curves, în nuanța Ultra Black și rujurile lichide Brische în nuanțele 06- un roșu foarte aprins și 07-un roz strălucitor, care din păcate nu mă prinde așa de bine cum mi-aș dori.


Pentru păr am ales șamponul Kallos:

Este un șampon foarte ok. Eu l-am cumpărat pentru că voiam o mică schimbare, dar nu eram convinsă că vreau să mă vopsesc (acum sunt, veți vedea rezultatul într-o postare viitoare, abia aștept) , deși este destinat părului blond sau grizonat, pentru a elimina acea nuanță de galben pui, blondul să fie blond pur, iar părul cărunt să fie argintiu. În părul meu șaten închis nu a avut un efect prea intens, dar parcă a schimbat puțin subtonul părului, dându-i anumite reflexii uneori argintii, uneori violet, care mi-au plăcut foarte mult. Ce este foarte ciudat la el este deși consistența este cea a unui șampon obișnuit , culoarea este foarte deosebită, este NEGRU! Mi s-a părut foate ciudat , dar am trecut peste. Mirosul este ușor dulce, dar aporape insesizabil și își face treaba de curățare destul de bine, dar nu reușește să îndepărteze produsele de styling, de aceea nu îl folosesc chiar la fiecare spălare, ci o dată la două, trei.
Vreau să văd ce efect va avea pe noua nuanță pe care o voi obține după vopsire, să știu dacă o să-l mai recumpăr, dar per-total îmi place. Cred că dacă aș fi fost blondă, ar fi fost ajutorul meu de încredere.
Nu-mi amintesc exact prețul lui, dar este undeva între 10 și 15 lei sigur.

Pentru corp am ales anti-perspirantul Garnier InvisiDry:


Nu am o problemă prea mare cu transpirația sau cu mirosul neplăcut cauzat de aceasta, dar îmi place să merg la sigur, mai ales că o zi de-a mea durează mai mult decât ar trebui, implicând multă agitație, grabă și „alergătură”, pentru organizarea evenimentului de care v-am mai vorbit.
Îmi place să știu că orice s-ar întâmpla sunt asigurată, așa că aleg produse care promit o protecție îndelungată. Un aspect la fel de important pentru mine este ca acest tip de produse să nu păteze hainele, să nu lase urme albe, căci majoritatea ținutelor pe care aleg conțin o piesă închisă la culoare și nu îmi dorecs să am toate hăinuțele și mai ales maieurile pătate. Pe lângă toate acestea, are și o formă foarte drăguță și interesantă și este ergonomic, ușor de ținut în mână și de folosit.
Prețul unui astfel de deodorant este foarte mic, între 11 și 15 lei în funcție de locul de unde îl cumpărați sau de tipul său ( InvisiCool, InvisiDry, InvisiCalm, etc. ) și merită din plin.

În conntinuare avem produsele pentru față: Apa micelară Garnier

Am mai scris despre ea pe blog, AICI, unde i-am făcut un review complet și am explicat și care e treaba cu particulele acelea micele, care vin ca niște mici spiriduși și ne curăță fața, dar am simțit nevoia să o introduc și în această postare, căci este un produs genial. Eu am dat 32 de lei pe ea, dar în magazine o găsiți la prețuri până în 20 de lei din câte am înțeles de la fete (citiți comentariile de la review ca să vedeți exact ce și cum), bani pe care îi merită din plin. Nu alergii, nu iritații, curățare bună și ușoară, raport calitate/preț mai mult decât avantajos! 10+ din partea mea!

Iată-ne ajunși și la capitolul machiaj:

Ce îmi place la acest ruj lichid este culoarea intensă pe care o oferă buzelor și că deși rămâne lucios, nepătând buzele, nu se scurge și nu se setează nici în crăpături și nici în colțurile buzelor, acoperirea fiind uniformă. Rezistă destul de bine, chiar dacă mâncați sau beți, iar atunci când se ia, se estompează uniform, fără să arate inestetic. Pe lângă asta are și un miros super, super drăguț, de căpșunele. Aplicatorul este și el foarte bine conceput, fiind un real ajutor ca să nu depășim conturul buzelor și să acoperim întreaga suprafață. Costă în jur de 10-15 lei, în funcție de ofertă și le găsiți pe aoro.ro .
Ultimul produs din această postare se încadrează la fix, costând exact 20 de lei. Este vorba de Rimmel Scandaleyes RockinCurves:


M-a atras cel mai mult designul tubului, dar apoi am căutat câteva informații despre el și am văzut că este un rimel destul de bun. Oricum, eram convinsă că este cel puțin la fel de bun ca suratele sale, căci am mai încercat rimeluri Scandaleyes. Am mai scris despre el pe blog, când l-am lăudat pentru faptul că este un ajutor de încredere dimineața și petru forma periuței, AICI.
Toate aceste produse au un raport calitate/preț foarte bun și le-aș recumpăra pe toate, dar aș încerca și alte nuanțe și variante ( mai ales ale rimeluli) .Voi le-ați încercat ? Care sunt produsele sub 20 de lei pe care le preferați?

Bloggeritzelor, dacă aveți astfel de articole, vă rog să-mi lăsați linkul, chiar aș vrea să le citesc!



2 comentarii :

  1. Si mie imi place samponul de la Kallos, il foloseam intr-o perioada ca sa imi schimb putin nuanta de blond :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-s eu blondă, dar sunt foarte faine reflexiile pe care le lasă în păr :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!