duminică, 5 octombrie 2014

OOTD: Excellent

RO: Pentru că este toamnă, am trecut de la rochii și pantaloni scurți la blugi, ghete și cardigane. Sunt puține lucruri care îmi plac la toamnă: culorile, să admir ploaia dintr-o pătură pufoasă cu o ciocolată caldă în mână, și că mă pot încălța cu ghete și pot purta cardigane. Pentru ținuta de astăzi am ales să merg pe culori neutre, bej, maro, bleu și negru și a ieșit ce puteți vedea mai jos.

EN: Because it„s autumn, I left my dresses and shorts alone for jeans, boots and cardigans. There are a few things I like in autumn: the colours, enjoying rain from a fluffy blanket with acup of hot chocolate and the fact I can wear boots and cardigans. For today I chose neutral shades like beige, bleu, brown and black and this is what I wore:





Cardigan - Atmosphere
Jeans - Pimkie
Bag - Yves Rocher
Boots - Random store
Vintage necklace





6 comentarii :

  1. Foarte draguta tinuta, chiar de genul imi place si mie sa port toamna. Imi place tare mult combinatia de nuante si geanta :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos e cardiganul <3

    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamneee, am dezvoltat o obsesie pentru blugi cu talie înaltă și cardigane lungi :)) Numai așa m-aș îmbrăca :D Geanta am primit-o cadou la o comandă Yves Rocher acum mult timp, dar nu prea am purtat-o :*

    RăspundețiȘtergere
  4. waa:D ce-mi place! :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!