luni, 15 septembrie 2014

Și totuși vine toamna

A venit toamna, vremea e din ce în ce mai rece, soarele nu ne mai mângâie chiar așa de des, iar ploile mărunte îmbrățișează pământul rece din ce în ce mai des. A început și școala... parcă totuși am mai fi meritat puțină vacanță, căci presimt că anul acesta va fi tare, tare obositor. 
Dimineața când plec spre liceu este destul de răcoare, nu pot să ies din casă fără geaca de piele și o eșarfă, căci aș muri de frig până la destinație.

Că tot veni vorba de eșarfe, am găsit pe siteul TBdress câteva modele foarte, foarte drăguțe:

*Preferatele mele sunt eșarfele și șalurile mari, supradimensionate*


Aceasta are o culoare dulce și un print foarte feminin. Mi se pare foarte drăguță și o văd asortată într-o mulțime de combinații, de la rochițe boeme, până la ținute cu bocanci și geci de piele. - o găsiți AICI


La fel de mult îmi plac și fularele cu print-uri și culori vesele, care pe lângă faptul că ne ajută să înfruntăm vremea răcoroasă, aduc parcă și lumină zilei, colorând-o.- îl găsiți AICI

Și dacă tot am amintit mai sus de fuste, am ales câteva modele superbe de pe același site:

Prima care mi-a atras atenția este o fustă casual, simpatică, lejeră și simplă, cu o crăpătură destul de adâncă pe picior, care îi dă o notă de senzualitate. - o găsiți AICI


Și această fustă tip creion, într-o culoare vibrantă mi-a atras privirile. Este o pată de culoare binevenită în peisajul cotidian , de cele mai multe ori gri și trist.

La sfârșit vreau să condimentez această postare cu un colier foarte, foarte drăguț:

Mi se pare potrivit pentru o grămadă de ținute, culorile pastelate complimentând orice outfit. Îmi plac mult de tot floricelele finuțe în culori temperate prinse de lanțul auriu și chiar îmi lipsește un astfel de colier din colecție.

Vă plac articolele vestimentare alese de mine?
Voi ce ați alege de pe site-ul prezentat de mine?

5 comentarii :

  1. Vine toamna schimbam garderoba! Sa vezi cand o veni iarna...abia astept :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Fusta aia portocalie mi-a facut cu ochiul de multe ori, dar si pe albastru... tot mi-o cumpar eu, foarte faine salurile, anul asta se poarta mai mult ca niciodata salurile mari, capele etc :)

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Brrr, eu nu! Nu-mi place iarna deloc, nici măcar magia sărbătorilor nu mă face să uit de frig! :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase esarfele, dar si fusta portocalie, e vioaie si va da bine pe o vreme posomorata de toamna, mai ales ca se si poarta portocaliu toamna asta <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Heeei, pare rău pt răspunsul întârziat, dar am o problemă și unele comentarii nu apar pe blog decât după foooooaaarte mult timp.


    Și mie îmi place mult fusta, e prima în topul wishlistului momentan, până acum o detronau o pereche de pantaloni office :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!