marți, 2 septembrie 2014

Rochiță scurtă și noaptea pe malul mării

La concursul în desfășurare pe pagina mea de facebook am cerut să îmi dați sugestii despre ce v-ați dori să citiți pe blog, iar cele mai multe solicitări au fost despre modă, dar nici alte subiecte nu au fost neglijate. 
Astăzi vorbim despre modă și călătorie.



Săptămâna trecută am ajuns pe litoralul românesc, în stațiunea Eforie Nord. 
Stațiunea este curată, aerisită și nu prea aglomerată, dar din păcate deloc potrivită pentru tineri.
 Oferă puține locuri de distracție, dar dacă ajungeți pe acolo vă pot recomanda să mergeți neapărat la Saigon Beach, o terasă pe plajă unde suteți tratați super, iar muzica o puteți alege voi, DJ-ul fiind chiar foarte înțelegător.  Un local mai select este clubul Sensation, dar prețurile sunt cam exagerate.
Dacă vă tentează Aqua Park-ul proaspăt deschis, eu zic că nu merită. Intrarea este scumpă, iar înăuntru nu găsiț nimic spectaculos: 2 topogane prin care te dai cu colac, 2 tobogane normale (dintre care unul nu mergea) și încă un tobogan ondulat, dar atât.

Plaja este curată și frumos amenajată, iar centrul stațiunii este minunat pentru plimbările de seară. Faleza înaltă de după hotelul Belona este la fel de frumoasă și perfectă pentru plimbările de după apus, după care merită să coborâți pe plajă, de unde sunt pozele mele din această postare.


M-am îmbracat subțire și lejer. Am purtat o rochiță scurtă , roșu cu negru, cu o pereche de teneși și o geantă asortată, în care să-mi încapă telefonul, portofelul și cele necesare.
Designul rochiței crează un efect optic de slăbire, datorită combinației de culori, roșu pe mijloc și negru pe margin, așa că este o rochiță, care deși mulată, se potrivește și siluetelor puțin mai plinuțe.
Materialul negru este foarte subțire și fin, iar cel roșu este mai plin, creându-se astfel o combinație inedită atât de culori, cât și de texturi.

Rochiță - AICI




13 comentarii :

  1. B-Andreia Daniela2 septembrie 2014, 23:55

    tare draguta rochia si iti sta si bine... mi-ai amintit de mare si mi-ai facut pofta :) am fost acum vreo 2-3 ani la eforie ..e dragut

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta rochita si pozele sunt frumoase. Imi este dor de mare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E drăguț, dar cam plictisitor :* Mulțumesc pt complimente :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc! Și mie îmi este tare dor :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de draguta e rochita! Eu in ultimii 2 ani tot la eforie nord am fost, insa mie-mi place asa mai linistit, nu merg in cubluri :))
    Mie niciodata nu-mi ies pozele astea noaptea la malul marii :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie îmi place să ies, nu am fost niciodată liniștită :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. draguta rochita :D ce lung e parrrrul tau <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe pozele!!!E tare draguta rochia si iti invidiez parul lung!

    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte draguta rochita, imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc :* Dar nici nu m-am mai tuns de 3 ani de zile și e greu de întreținut :( :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Maria Dumitrescu5 septembrie 2014, 15:42

    Frumusica rochita! Voi, norocoaselor ati ajuns la mare. Eu nu am reusit anul asta, dar abia astept sarbatorile sa plec in Anglia <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Abia am ajuns și eu, la sfârșitul verii :* Distracție plăcută în Anglia, să faci multe poze :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!