miercuri, 10 septembrie 2014

Povești cu podoabe

Nu, deși așa sugerează titlul, astăzi nu vom vorbi despre podoabe artificiale, pe care doare le atârnăm de noi, podoabe strălucitoare, dar fără viață, care seara se întorc într-o cutie strâmtă, în care rămân până la următoarea decizie de a le purta. 

Astăzi vorbim despre una dintre podoabele cu care natura ne-a înzestrat, căci pe lângă buzele trandafirii, ochii pătrunzători și mâinile fine, caracteristic feminine, ne lăudăm și cu părul, pe care îl îngrijim ca pe un copil. Investim în produse de îngrijire, în produse de styling cu ingrediente atent selecționate și nu în ultimul rând în aparate de styling, precum plăci de îndreptat, perii rotative, uscătoare și nu în ultimul rând ondulatoare.

De la natură, părul meu este drept, iar cu placa de păr nu fac decât să aranjez firele rebele, care altfel se electrizează și uneori să îi redefinesc forma. 
Uscătorul de păr îl folosesc destul de rar, atunci când mă grăbesc să plec de acasă, iar părul meu încă nu este uscat complet, căci altfel încerc să-mi agresez părul cât mai puțin. 

Recunosc că de multe ori simt nevoia unei schimbări, plictisindu-mă de părul drept, dar în afară de ondulator sunt puține metode eficiente de ondulat, majoritatea necesitând mult timp și multă răbdare, pe care poate nu le avem mereu la dispoziție.

Tot navigând prin site-ul Total Pro Beauty, m-am oprit în categoria de ondulatoare profesionale pentru  căutare ceva mai amănunțită, căci momentan chiar îmi doresc să achiziționez și un ondulator, îi simt nevoia din ce în ce mai acută. 
Gândul mi-a rămas în loc la ondulatorul Babyliss Pro:



Îmi place foarte mult că are disponibile 25 de trepte de reglare ale temperaturii, iar grosimea sa erge de la 25 la 13 mm, ceea ce este un mare plus, căci putem obține mai multe feluri de bucle, mai largi și lejere sau mai strânse, în funcție de ocazie sau de efectul dorit.
Un alt mare plus este faptul că fiind confecționat din titaniu și turmalină, un amestec de cristale care generează ioni negativi, are un efect antistatic, dar și de închidere a cuticulelor părului, ceea ce îl va face mai moale și mai fin.

Deși prețul este puțin mai piperat față de alte ondulatoare disponibile pe site, eu consider că merită, căci mai bine prevenim, decât să reparăm, nu? Mai bine să investim în aparate de calitate, decât în tratamente de reparare.

Deși facem atât de multe ca să arătăm bine pe exterior, nu uitați că adevărata frumusețe vine din interior, căci dacă te simți bine și ești fericită, radiezi!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!