vineri, 19 septembrie 2014

3 produse Rimmel pentru un make-up fresh

Pentru că a început școala și învăț dimineață, programul meu este destul de ciudat în ultima vreme. Obișnuită să mă culc târziu din vacanță, când după ce mă întorceam din oraș îmi delectam minunatele ore călduroase de noapte cu un pahar de ceai rece, o lumânare parfumată și o carte bună, sau la laptop, pe blog ori pierzând pur și simplu vremea, acum îmi este greu să adorm devreme, iar orele la care mă culc nu sunt tocmai compatibile cu un program care începe la ora 8 și durează până la 2, plin de ore grele și uneori foarte obositoare, de aceea încerc să profit de fiecare moment de somn, mai ales de acele clipe dulci de dimineață, când patul mă ține strâns în brațe și nu vrea să îmi dea drumul. Dar educația este cea mai importantă momentan, așa că trebuie să mă ridic și să fiu gata destul de repede. Nu sunt genul de persoană căreia îi ia 2 ore să se pregătească înainte să iasă pe ușă, mai ales în condițiile unei dimineți somnoroase, dar nici nu îmi place să arăt ca un zombie (bine, recunosc, am și zile în care parcă sunt prinsă la mămăligă, dar destul de rar), așa că am nevoie de câteva mici retușuri, în momentele când mama și-ar putea depozita cumpărăturile de la piață pe o săptămână în pungile de sub ochii mei sau atunci când unul dintre monstruleții care îmi apar mă amenință că își vor dezvolta propria personalitate. De obicei în 20 de minute sunt gata, cu tot cu pieptănat, îmbrăcat, spălat pe față și pe dinți și machiaj.



Pentru a obține un look fresh mă bazez doar pe câteva produse de încredere, cele pe care le vedeți în poza de mai sus.
Vreau să încep prin a vă prezenta mascara Scandaleyes Rockin Curves.
Ce m-a atras la acest rimel este periuța ondulată, foarte interesantă, cu peri scurți și deși, care îmbracă genele de la rădăcină la vârfuri fără să le încarce și ajunge ușor până în colțul intern datorită vârfului subțire al periuței.

Îmi place foarte mult faptul că rezistă toată ziua fără să se întindă sau să se fărâmițeze de pe gene, căci după 6 ore obositoare de școală, urmează o serie de alte activități la fel sau poate mai solicitante și ajung să mă demachiez abia seara, iar urme de rimel sub ochi la mijlocul zilei ar fi un mare dezavantaj.
Singurul lucru pe care aș putea să i-l reproșez este faptul că deși arcuiește genele și mărește astfel optic ochii, făcându-i să pară mai odihniți, acest efect dispare în timpul zilei, iar genele nu mai sunt așa arcuite ca dimineața, dar nu există rimelul care să le aibă pe toate, nu?
Următorul produs de pe listă este rujul meu perfect pentru școală, de la aceeași marcă. În ultimul timp am un crush pe produsele acestui brand, le ador și nu m-aș mai opri din cumpărat. Știați că marca a fost deschisă inițial ca o companie mică, de familie, centrată pe vânzarea de parfumuri? Dar din 1834 până acum s-au produs multe schimbări, compania fiind recunoscută la nivel mondial, sub sloganul celebru ”Get the London look!”


Deși în general, sunt purtătoare de rujuri tari, în culori puternice, vibrante și pline de viață, nu pot purta la școală un ruj portocaliu stălucitor sau trandafiriu intens, deși acestea mă definesc cel mai bine, parcă rujurile puternice fac parte din mine și sunt o marcă personală a mea. În această vara mi-a spus cineva ”Tu ești fata cu rujurile puternice, nu?” , căci obișnuiam să port în fiecare zi o culoare intensă: portocaliu, roșu, mov sau trandafiriu și mă simțeam goală când nu le purtam. De obicei păstram în rest un machiaj cât se poate de simplu: fond de ten/ BB cream, fard de sprâncene, rimel și destul de rar un blush. Parcă obosesc atunci câd mă machiez pe mine și îmi piere cheful, dar când îmi machiez fetele sunt exaltată.
Am ales un ruj Rimmel Lasting Finish într-o nunață naturală de nude, care pe buze arată minunat. Ce îmi place la el este că nu usucă buzele, cum am pățit cu rujurile din colecția mată și miroase superb. Este cremos și se aplică ușor, iar un alt bonus este faptul că nu se strânge inestetic în crăpăturile buzelor sau în colțuri.

Pe facebook am menționat că unul dintre aceste produse m-a impresionat și mi-a întrecut cu mult așteptările. Desigur că v-ați prins că este vorba despre fondul de ten Lasting Finish.
De această dată mi-am nimerit perfect nuanța și nu arăt nici ca mireasa moartă, nici ca și cum aș fi dormit cu capul în solar, este nuanța exactă a pielii mele 200 Soft Beige.
Până acum am încercat și alte fonduri de ten Rimmel, dar niciunul nu era exact ce căutam: Stay Matte avea o rezistență redusă, Match Perfection se simțea grozav pe față, dar nu era potrivit unui ten gras, iar Wake me up avea uneori parcă prea mult shimmer. În schimb acesta parcă amestecă toate calitățile celorlalte, uitând de defecte. Se simte minunat pe față, fin și catifelat, atât de bine că poți uita de existența lui, rezistă destul de bine la transfer, ecranul telefonului este mult mai puțin pătat de el, iar colegii mei cu tricouri albe pe care îi îmbrățișez nu își mai fac griji din cauza mea și rezistă extrem de mult. Nu l-am testat încă 25 de ore, pentru că nu am avut ocazia, dar cu siguranță voi face un astfel de test. Cred că cel mai mult l-am purtat aproximativ 12-13 ore și a rezistat perfect. Am demachiat exact cantitatea de fond de ten pe care mi-o întinsesem pe față. Am fost de asemenea surprinsă și de puterea lui de acoperire, care este medie spre mare, mai aproape de mare decât de medie.


În plus, formula sa conține și factor de protecție 20, toate acestea la un preț extrem de mic.
Toate aceste produse le puteți găsi în magazinul online Aoro în secțiunea cosmetice Rimmel și sunt perfecte pentru un machiaj de zi cu zi.
Voi le-ați încercat?

10 comentarii :

  1. am si eu un ruj din colectia asta si e super rezistent <3

    RăspundețiȘtergere
  2. E singurul meu ruj mai natural, dar îl ador! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) al meu e mov inchis, eu port numai culori puternice, ma simt fantoma cu cele naturale

    RăspundețiȘtergere
  4. Și ale mele sunt tot numai culori puternice, dar la școalănu prea le pot purta și apelez la acesta. Nu-mi lipsește niciodată din geantă :D

    RăspundețiȘtergere
  5. B-Andreia Daniela27 septembrie 2014, 00:17

    voiam un fond de ten si nu stiam ce sa aleg.Acum stiu

    RăspundețiȘtergere
  6. E perfeeeect! Am renunțat pt el și la fondul de ten căruia îi eram fidelă de 2 ani de zile :o :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place cum arata peria rimelului!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place nuanta rujului, am auzit ca sunt si rezistente... e adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar este un ruj rezistent, mai puțin față de cele din colecția mată, dar se menține pe buze chiar și 4-5 ore în condiții de mâncat și băut :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Este interesantă și separă genele bine :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!