sâmbătă, 30 august 2014

Rochii de seară

Deși nu sunt cea mai elegantă ființă în viața de zi cu zi, ador ca la ocaziile speciale să fiu îmbrăcată nu la patru, ci la paisprezece ace, cum s-ar spune. Deși durează mult, totul, de la îmbrăcăminte până la maciaj și accesorii trebuie să fie impecabil, în conformitate cu standardele mele.

Dacă la accesorii și bijuterii nu îmi este greu să aleg, fiind disponibile o mulțime de variante pe piață, care mai de care mai frumoase, mai interesante și mai pe gustul meu, la rochii petrec secole întregi până să găsesc una care să mă mulțumească. 
Pentru că urăsc să merg prin magazine în căutarea rochiilor de seară, să pierd ore, poate chiar zile întregi tot căutând printre rafturi, până să găsesc una care să-mi placă, dar al cărei preț să mă facă să leșin și să fiu măturată de sub rafturi aleg mai mereu varianta magazinelor online.

Dacă data trecută v-am arătat un wishlist de toamnă, acum vreau să vă prezint câteva rochițe de seară pe gustul meu. Dacă acestea alese de mine nu vă plac, sunt sigură că veți găsi în cele 122 de pagini ceva care să vi se potrivească perfect:


Prima rochiță pe care am ales-o este o nuanță superbă de mint, bazată pe o croială în stilul vechilor zeițe grecești, care s-ar potrivi de minune pe o piele bronzată, că tot este acum sfârșitul verii. - O găsiți AICI.


Cea de-a doua rochie care mi-a atras atenția a fost una neagră, mulată și foarte elegantă. O văd combinată cu accesorii ivory, aurii și perle, asortată cu o siluetă perfectă, căci este foarte, foarte strâmtă. - O găsiți AICI


Piesa de rezistență a articolului de astăzi o reprezintă o rochie roșie, până în pământ, cu trenă și cu aplicații de perle pe umeri și în talie. Roșul este culoarea mea preferată și nu aveam cum să o evit pentru o ținută de seară , fiind puternică, elegantă și pasională . O găsiți AICI.

Vouă ce rochii vă plac de pe siteul de mai sus? 

15 comentarii :

  1. B-Andreia Daniela30 august 2014, 16:27

    superbe rochiile . nu ma vad eu purtand di astea lungi insa imi place sa le admir.Observ ca rochia rosie e si la reducere 70% super

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu mă văd purtând altceva pentru seară, numai rochițe lungi :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Andra Katerina31 august 2014, 10:40

    Prima rochie e de vis! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie îmi place foarte mult :D :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Crede-mă, într-o rochie ca cea mint mă văd îmbrăcată la nunta mea, dar în nuanțe de ivory și auriu :D Iar cea neagră exprimă feminitate și putere :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cea rosie este..........SUPERBA!!!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria Dumitrescu1 septembrie 2014, 23:11

    Mda si eu imi caut rochie pentru nunta luna asta! Nici nu stiu ce si cum sa aleg :|

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohoo, știu ce spui. Și te mai presează și timpul și găsești o grămadă de modele frumoase, dar parcă niciunul exact ce îți dorești :*

    RăspundețiȘtergere
  10. superbe rochitele pentru orice femeie;

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!