marți, 5 august 2014

Review: Paletă profesională de corectoare

Pentru că vreau să-mi iau în serios „munca” de artist, de curând am început să achiziționez produse profesionale, special destinate astestei îndeletniciri. Pentru că fiecare dintre noi este unică și poartă propria nuanță a tenului o paletă de corectoare este o unealtă indispensabilă, atunci când chiar ne dorim ca fata să plece mulțumită de pe scaunul de machiaj.
Cea pe care eu vreau să v-o prezint astăzi este o paletă de 15 corectoare achiziționată de pe siteul ProduseCosmetice :


Ce îmi place este că pe lângă nuanțele potrivite fiecărei culori a tenului, această paletă ascunde sub capac și 4 nuanțe care la prima vedere par nepotrivite într-o astfel de paletă, dar ele sunt destinate acoperirii și compensării unui defect. 
Verdele ne ajută să acoperim petele roșii cauzate de coșuri sau de alte probleme ale tenului, corectorul roz ajută la neutralizarea cearcănelor purpurii sau verzi, iar cel galben la camuflarea celor albastre sau gri, iar în colțul din stânga sus regăsim un iluminator cremă, dar a cărui textură este ușor diferită de a corectoarelor, fiind mai densă și care nu prea este pe placul meu.

În schimb, corectoarele îmi plac foarte, foarte tare. Textura este foarte, foarte ok, este cremoasă, nici prea densă, nici prea lichidă, iar puterea de acoperire este medie spre mare aș zice eu, cu posibilitatea de a mai adăuga produs, dar cu foarte mare grijă, căci altfel tenul devine încărcat. 
Se aplică foarte frumos atât cu degetele, cât și cu pensula . Eu prefer să îl aplic pe față cu degetele, ca să se transfere căldură și să devină mai maleabile, iar apoi să le setez cu o pensulă plată, pentru o acoperire mai bună și o fizare de durată.

Mie mi se potrivește nuanța din mijlocul paletei, de pe a 3a coloană și al doilea rând, dar am folosit și nuanțele închise pentru contouring, cât și alte nuanțe pe clientele mele.

Consider această paletă o investiție foarte utilă, mai ales că are un preț foarte convenabil. O găsiți aici .

Și am făcut și câteva swatch-uri, ca să vedeți cum se comportă corectoarele pe piele:

De jos în sus: două dintre corectoarele colorate de care am vorbit, apoi o nuanță deschisă de corector, după care urmează nuanța mea (pe încheietură pielea este mai deschisă decât pe față) și una dintre nuanțele cele mai închise. Doar le-am aplicat cu degetele, fără să le întind.

20 de comentarii :

  1. Cristina Purușniuc5 august 2014, 20:18

    Nici nu stii de cand am paleta asta pe wishlist. Arata foarte bineee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi ce mai aștepți? O.o Acum au și reducereee :X :*

    RăspundețiȘtergere
  3. B-Andreia Daniela6 august 2014, 00:00

    Nu prea stiu eu la ce se folosesc toate culorile ,insa arata tare bine si mi-ar place si mie oo astfel de paleta ,As invata eu pana la urma ce si cum e cu ea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot încercând și încercând o să capeți experiență și siguranță :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Profită cât are reducere pe site :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu6 august 2014, 14:47

    Awesome palette!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ganta Anamaria12 august 2014, 16:04

    Eu am avut una si nu mia prea placut :( pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie îmi place aceasta. Poate depinde de lot :*

    RăspundețiȘtergere
  9. sa inteleg ca fiecare culoare acopera o anumita imperfectiune. Eu de exemplu nu prea stiu chestii astea cu acoperirea... adevarul este ca nu prea am avut nevoie. Ma poti ajuta cu cateva informatii (eventual link-uri cu explicatii) legate de cum se folosesc aceste culori si ce acopera? Multumesc! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Culorile se folosesc așa : - pentru cosuri, vene sparte, roseata in general => VERDE
    - pentru tonuri de galben, tenuri pamantii sau vanatai galbui => ROZ
    - pentru tonuri de albastru sub ochi sau vanatai albastrui => GALBEN
    - pentru decolorare (pistrui sau pete maronii) => BEJ/NUDE (nuanța pielii tale)
    După cum poți observa, folosim corectorul de culoare opusă defectului pe cercul cromatic(roșu/verde, albastru/galben) , iar nuanțele de bej sunt destinate diferitelor nuanțe de ten, dar cele închise pot fi folosite și pe post de conturing :* Sper că te-am lămurit cât de cât. :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe nuantele nude, dar si pastelurile soft <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Elena Racovita19 august 2014, 19:15

    intotdeauna sfaturile legate de un machiaj reusit sant utile

    RăspundețiȘtergere
  13. Urmează să fac un tutorial de conturare a feței :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Uof de cand imi doresc si eu paletuta aceasta, trebuie sa strang neaparat banuti pentru ea <3

    RăspundețiȘtergere
  15. O recomand dacă ai ce face cu toate nuanțele. Eu o folosesc și pe cliente și la contouring, deci îmi este foarte utilă :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!