sâmbătă, 9 august 2014

OOTD: Rock chic

RO: Nu am mai postat un outfit de mult timp, deși am multe chestii pe care vreau să vi le arăt, dar din păcate timpul nu este de partea mea vacanța asta.
Astăzi am zis că nu se mai poate și am ieșit să pozez minunata rochiță de la Just for 5 pounds. Dacă mă urmăriți pe insta, ați văzut săptămâna trecută că am postat un mic preview cu această rochie în două combinații. Astăzi am ales să o port pe cea mai îndrăzneață, cea rock chic. Am asortat la rochia mea roz un jerseu albastru închis , o pereche de pantofi în aceeași nuanță cu aplicații paietate și un clutch ”periculos”. Ce a ieșit, vedeți mai jos:

EN: I missed posting outfits, but time in not my friend anymore.
Today I want to show you my wonderfull dress from Just for 5 pounds. I chosed a rock chic combination, with a blue jersey and the same color shoes, with a ”dangerous” clutch. Enjoy!








Hype me if you like my post:


29 de comentarii :

  1. Imi place cum ai combinat rochita cu jerseul albastru. Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela9 august 2014, 10:07

    imi place si mie ce ti-a iesit . e chiar draguta combinatia ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu10 august 2014, 01:53

    Pretty dress!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina Purușniuc11 august 2014, 10:47

    Arati foarte bine si rochia aceasta iti sta minunat. Insa ti-as sugera sa o porti cu alta incaltaminte. Niste sandale cu toc, ceva mai deschis la culoare sau chiar albastre. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am purtat această rochie în două combinații, dar am fotografiat doar una. Cealaltă a rămas la stadiul de ipoteză: http://instagram.com/p/qwSUFsBoQY/?modal=true , cu pantofi nude :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Este destul de plăcut, chiar și pentru mine, care nu sunt un mare fan al rozului!: *

    RăspundețiȘtergere
  7. Andra Katerina11 august 2014, 16:48

    Imi place rochita. Sper sa ne o arati si simpla, fars nimic peste ea

    RăspundețiȘtergere
  8. O să o pozez și în combinația de mai jos, dacă vă doriți :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Lorena Marchis11 august 2014, 17:09

    Ce frumos este clutch-ul! <3

    http://lorenamarchis.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Am purtat această rochie în două combinații, dar am fotografiat doar una. Cealaltă a rămas la stadiul de ipoteză: http://instagram.com/p/qwSUFsB... , cu pantofi nude :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Merci! :* E un roz plăcut, chiar și pentru mine , care nu sunt un mare fan :*

    RăspundețiȘtergere
  12. O să o pozez și în cealaltă combinație, dacă vă doriți :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumesc! Este disponibil la blogsale: http://wondersandcolors.blogspot.ro/p/shop-my-wardrobe_12.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte draguta rochia si parul e tare frumos.

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  15. Ganta Anamaria12 august 2014, 16:03

    Imi place mult rochita♡ ce par superb ai :-*

    RăspundețiȘtergere
  16. Mulțumesc frumos! A cam început să se tocească, mai trebuie tuns puțin :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!