duminică, 17 august 2014

Machiaje, machiaje, machiaje

V-am arătat pe facebook poze cu mine ”muncind” , dacă pot spune așa, deși eu nu consider arta o muncă. Machiez pentru că îmi place, machiez pentru că mă simt bine când o fac. Singurul nostru scop în viață este acela de a fi fericiti, nu? Cum altfel să fim fericiți, dacă nu ne permite să facem ceea ce ne place?

Ea este Oana, o fată frumoasă, pe care am machiat-o de mai multe ori.



Aici puteți vedea o parte din ustensilele pe care le folosesc în machiaje , și de departe se face remarcată paleta cu 78 de nuanțe pe care am achiziționat-o de curând de AICI .


Această paletă este foarte utilă, mai ales prin varietatea de nuanțe cu diferite finish-uri, atât mate, cât și sidefate sau metalice,pe care ne-o pune la dispoziție, dar și prin faptul că fardurile au o pigmentație bună șisunt ușor de blenduit și amestecat pe pleoapă.
Ca de obicei, nuanțele sidefate sunt mai pigmentate decât cele mate, dar diferența nu este foarte mare. Ce mi-a plăcut foarte mult este că nuanțele intense de roz, roșu, albastru își păstrează intensitatea și la aplicarea pe pleoapă, nu doar în pastiluța de fard.

Poate cuvintele sunt de prisos, și nu mă credeți, așa că o să vă arăt câteva machiaj realizate cu această paletă:



 Pentru că în machiaje nu am folosit foarte multe nuanțe, am făcut și câteva swatchuri :

Dacă vă doriți produse de calitate la prețuri accesibile că recomand cu drag site-ul ProduseCosmetice.

15 comentarii :

  1. Andra Katerina17 august 2014, 16:08

    ce culori dragute si puternice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu că m-ai întrebat pe pagină despre pigmentația acestor farduri, de aceea am făcut niște swatchuri speciale! :* App, sunt fără primer swatchurile de pe mână :*

    RăspundețiȘtergere
  3. B-Andreia Daniela18 august 2014, 00:23

    superba paletuta ,trebuie sa o am si eu neaparat

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase culorile paletei tale, demult promit ca ma apuc si eu de blenduit, gata, saptamana asta ma apuc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este disponibă în 3 variante, sper să găsești una care să ți se potrivească perfect :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu la fel îmi promiteam că încerc tehnica creionului, și uite că a ieșit ceva drăguț când am exersat-o :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria Dumitrescu18 august 2014, 22:19

    Culorile paletei sunt frumoase, imi plac ca sunt mate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Are atât culori mate, cât și sidefate :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Super! Si eu vreau sa incerc tehnici noi de make-up! :) Imi poti da mai multe detalii despre palete de culori bune si alte produse pe care le folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  10. Desigur. Îți recomad aceste produse. Sunt produse profesionale nebranduite, pe care le găsești numai în saloane sau în magazinele de specialitate. Există o mulțime de variante pe site-ul http://www.produsecosmetice.ro/ . Alte produse foarte bune sunt cele de la Sleek, mai ales paletele de farduri și rujurile lichide. Dacă mai ai întrebări îmi poți lăsa orcând comentarii, sau mă poți contacta la adresa de mail din pagina de contact. :*

    RăspundețiȘtergere
  11. interesanta paleta :) paleta de corectoare arata si ea bine

    RăspundețiȘtergere
  12. I-am făcut și ei review aici: http://wondersandcolors.blogspot.ro/2014/08/review-paleta-profesionala-de-corectoare.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Am si eu o paleta aproape identica pe care am achizitionat-o de pe acelasi site si sunt deasemenea foarte multumita de ea. Imi place foarte mult forma pe care ai dat-o machiajului cu acea nuanta inchisa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai trebuia blenduit mult acolo, dar mă voi perfecționa în timp :D Paleta singură nu e extraordinară, dar cu un primer și o bază cremoasă merge perfect, iar culorile își păstrează intensitatea :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, ai dreptate :) Fara primer doar unele culori sunt mai intense. Succes in continuare!


    Te pup!
    http://rooriflame.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!