miercuri, 20 august 2014

Iubesc vara!


Pentru că mai sunt doar câteva zile până plec la mare, am decis să scriu această postare.
Fiind o zodie de apă, ador comuniunea cu aceasta. De ar fi să aleg numai eu unde să petrecem vacanța, în 5 din 4 cazuri aș alege marea.
Să mă joc în valuri, să mă prăjesc la soare, să mă plimb seara pe faleza plină de lume și să mă încarc cu toată energia pozitivă pe care marea mi-o transmite. 
Dar ca să pot ieși liniștită pe plajă am nevoie de un costum de baie în care să mă simt bine, nu? 
Pentru că mama natură ma iubit și mi-a dat un corp înalt și zvelt, iar apoi eu pe parcurs am dezvoltat această statură atletică, pot purta aproape orice, dar sunt tare pretențioasă, în schimb.
Norocul meu că am descopetit site-ul RoseWholesale , care are o impresionantă colecție de costume de baie. Inițial am fost atrasă de costumele one piece, dar apoi m-am gândit cât de mult ador să mă bronzez uniform, după care m-am orientat spre cele vintage, cu slip cu talie înaltă, dar din nou, abdomenul meu nu ar fi fost mângâiat de soare. 
Am ajuns în final la costumele de baie clasice, dar și aici era o problemă. Îmi doream ceva deosebit, special.
Și am ajuns AICI :



Ce este special la acest costum de baie? 
În primul rând ador combinația de culori: roz prăfuit foarte deschis și albastru închis, iar în al doilea rând , felul de legare al bretelelor:



Culoarea detaliilor diferă puțin față de cea de pe site, fiind mai albastră în realitate, decât în poze, dar sunt foarte mulțumită de acest costum de baie. Materialul este ok, l-am purtat atât la piscină, cât și la plajă și nu a suferit  nici o deteriorare și abia aștept să îl port și la mare, alături de un bronz perfect.

14 comentarii :

  1. Maria Dumitrescu20 august 2014, 23:50

    Dragut costumul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Are eleganta, imi place foarte mult! xo

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc frumos :* Eu sunt îndrăgostită de el :*

    RăspundețiȘtergere
  4. E elegant şi îmi place combinaţia de culori!

    Te pup :*

    http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumusel costumul si combinatia de culori, imi place modul de legare al bretelelor, mergi in septembrie la mare? <3 Tare as vrea sa mai plec o data :))

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am întors de la mare pe 28 august :* Norocul meu este că stau lângă Olt și Dunăre și pot profita de bălăceală oricând :D :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina Purușniuc31 august 2014, 21:23

    Wow, ce frumos e costumul de baie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos costumul de baie, imi place felul de legare al bretelelor. <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, este într-adevăr special, dar greu de purtat la plajăașa, căci m-aș bronza cu dungi :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos, intr-aadevar. sa il porti cu drag.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!