vineri, 22 august 2014

Ce înseamnă vara? Babaria&Adidas

Vara înseamnă căldură, plajă, apă, distracție, prieteni, mare, soare, arome, minuni, culori.
Postez acum de pe plaja Belona, din Eforie Nord, alături de nelipsiții ochelari de soare, prieteni și un frappe rece. Bloggeresc și în vacanță, dar îmi face plăcere să o fac, căci eu nu consider blogul o muncă istovitoare, ci o plăcere, ceva ce fac pentru a mă destinde. Eu nu îmi mai pot vedea viața fără blog, cred că art fi foarte, foarte tristă și nu aș mai avea nici o satifacție, nimic care să mp facă să mă simt împlinită.
E prima dată când ajung la mare anul acesta, dar am noroc să locuiesc pe malul Dunării, chiar la confluența cu Oltul, unde au fost amenajate terase și plaje chiar drăguțe, deci nu pot spune că nu am reușit să mă prăjesc puțin, cât să-mi schimb nuanța. De asemenea, de curând s-a deschis și ștrandul, unde am petrecut momente super frumoase de distracție cu prietenii.
Cum nu este prima expunere la soare și cum sunt oarecum norocoasă, având o piele puțin sensibilă, folosesc un ulei de corp cu factor de protecție 10, cu extracte de cocos și aloe, cu efect de accelerare a bronzului. Soarele este prietenul meu și mă simt protejată sub razele lui, când briza lină mă alintă, marea mă desfată și sarea se joacă de-a v-ați ascunselea în părul meu, nu îmi e frică de el.

Uleiul de plajă Babaria despre care vreau să vă vorbesc îl puteți găsi în magazinul online Aoro , în secțiunea produse pentru bronzat . Îmi place pentru că nu este genul de ulei dens și lipicios, ci are o textură fluidă și leheră, care se întinde ușor și creează o armură catifelată pe piele. Ador aspectul pielii strălucitoare, proaspăt mângâiate de ulei în razele blânde ale soarelui.
Este important să avem tot timpul acest strat protector între piele și razele UV pentru a căpăta un bronz frumos și rezistent, căci dacă ne ardem, vom fi roși, nicidecum arămi, iar pielea se va exfolia și se va decoji, iar noi vom arăta mai degrabă ca un pui uitat în cuptor, decât ca o puicuță bronzată. (been there, done that, dar eu m-am jupuit decât pe umeri și foarte, foarte puțin pe nas). Eu aplic un strat generos de ulei pe umeri, gât, piept și spate, căci acestea sunt zonele la care soarele ajunge în cantitatea cea mai mare și zonele pe care risc să mă jupoi ca un șarpe care-și schimbă pielea, pe care îlmasez și îl întind bine, astfel încât să nu ratez nici un loc, nici măcar urechile, care trebuie protejate la fel ca orice altă parte a corpului, căci și pielea de pe ele se poate arde, înroșindu-se și creând disconfort.  Pe abdomen și pe picioare pun exact cât ulei este necesar pentru o acoperire uniformă și acum sunt gata de relaxare pe șezlong.
Dar nu sunt gata, am uitat să aplic un ecran de protecție solară pe față. Uneori aplic chiar acest ulei, dar destul de rar, căci având tenul gras, îmi este frică să nu îi fac rău, încercând să-i fac bine. Cel mai des aplic un BB cream cu factor de protecție solară 20, ca să evit ”dezintegrarea„ pielii .
Spuneam că sunt gata de relaxare pe șezlong.... da, sunt pregătită, dar nu voi sta niciodată liniștită pe plajă și să las marea mea altora, așa că fug repede în apă și îmbrățișez valuri și devorez vapori sărați care mă dezmiardă. Îmi place să înnot, îmi place să mă joc în apă și cu apa, îmi place să sar, să dansez, să mă distrez și să mă simt bine alături de prietenii mei, să mă relaxez plutind pe spate sau pe saltea și aproape că nu mai vreau să ies. Dar marea obosește și simt nevoia de puțină odihnă, căci deși dragostea ce ne-o purtăm una alteia este inepuizabilă, este epuizantă și mă retrag pe țărm, acolo unde valurile se îmbină cu nisipul fin, unde aștept să-mi revină suflul și să fiu uscată de către soare, ca apoi să reintru în jocul infinit al valurilor, alături de cerul albastru și limpede.
Dacă voi preferați ca după ce ieșiți din apă să vă uscați cu ajutorul unui porsop, nu uitați să reaplicați uleiul sau crema de protecție solară, căci deși majoritatea acestor produse sunt rezistente la apă, acestea rămân pe prosop.

Babaria este o firmă originară din regiunea Valencia, Spania, ale cărei produse sunt răspândite în toată Europa și în majoritatea țărilor lumii. Timp de 30 de ani profiturile companiei au fost constat reinvestite în cercetare  și dezvoltare, pentru ca noi să primim produse cu ingrediente de origine naturală, în formă pură, atent selectate care garantează eficiența și calitatea produselor. De asemenea , cosmeticele Babaria nu sunt testate pe animale, un lucru foarte important.

După ce plecăm de la plajă, mergem acasă să facem un duș, unde ne răsfățăm cu geluri de duș parfumate și catifelate, și ne pregătim de o ieșire în oraș, nu? Ne îmbrăcăm frumos, folost cele 27 de produse necesare realizării unui no make-up look, ne îndreptăm părul sau îl prindem într-un coc, mai lejer sau mai sofisticat, în funcție de preferințe, dar nu sunte gata până când nu ne stropim cu puțină licoare magică dintr-o sticlută colorată, căci după cum se spune:  ”O femeie care nu poartă parfum, nu are nici un viitor”.
Cu toate știm regula de asortare a parfumurilor cu anotimpul, vremea și momentul zilei, nu? Vara se potrivește cel mai bine un parfum fructat, lejer și fresh, poate cu o notă lemnoasă seara, dar pe zi parfumul trebuie să încânte, nu să sufoce.

Parfumul pe care l-am ales să mă însoțească vara aceasta este Adidas Fruity Rhythm , la a cărui bază găsim note de mosc, la mijlocul piramidei olfactive note florale de cyclamen și frezie, iar notele de vârf constituie o delicioasă combinație fructată de zmeură și coacăze negre.
Dacă vă interesează această combinație savuroasă, îl găsiți pe același site.


Voi ați încercat vreo unul dintre aceste produse? Dacă nu, v-ați dori?

11 comentarii :

  1. Andra Katerina30 august 2014, 15:23

    Acum ma tentezi si cu parfumul asta :)) eu am ,,get ready" si-l ador, insa pacat ca nu persista. eh, la pretul lor, ce pot cere mai mult?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu îl recomand, serios. Pentru 22 de lei o persistență de 3-4 ore mi se pare mai mult decât ok, iar mirosul este super ok :D

    RăspundețiȘtergere
  3. B-Andreia Daniela30 august 2014, 16:29

    Produse de bronzat nu am folosit anul asta ..n-a fost nici vreme pt bronzat si nici eu nu am fost plecata nicaieri.De cumparat am cumparat dar vor sta bine pt la anu' :) Parfumelul arata bine si mirosul pare ceea ce imi place.Momentan mi-am luat unul de la Beyonce insa pe viitor poate poate ..cine stie

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place parfumul mult, mult de tot. Miroase bine și este și ieftin. Din uleiul de bronzat mai am mai puțin de jumătate, l-am folosit de fiecare dată și am un bronz uniform și fără iritații :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu am folosit Nivea mult timp. Raportul calitate/preț este excelent. Am mai încercat și produse La roche posay și Avene, dar prețul cam piperat m-a făcut să revin la Nivea. Îl recomand și pe acesta, eu am avut norocul să-l prind și la reducere :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu1 septembrie 2014, 23:09

    Am si eu parfumul de la Adidas, dar il am pe cel portocaliu si miroase incredibil de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. stiu acest parfum si imi place si mie <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Și eu vreau să mai încerc arome. Acum am comandat unul de la Playboy despre care am citit numai de bine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place acest parfum il ador

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!