joi, 21 august 2014

Autumn Wishlist

Deși în numai câteva ore plec la mare, iar nu mai departe de ieri vă prezentam mândră costumul meu de baie, astăzi simt nevoia să postez un mic wishlist de toamnă, cu câteva piese pe care eu le consider indispensabile în acest anotimp. Am găsit un site cu produse foarte, foarte drăguțe la prețuri accesibile, pe care vi-l recomand și vouă. 
Bineînțeles că voi deschide lista cu pantofii:


1. Bocancii sunt indispensabili, cel puțin pentru mine. Ador să îi port cu rochițe, blugi, pantaloni scurți, fuste... orice. Mi se par o invenție grozavă și îi combin cu orice îmi trece prin cap. Când sunt prea somnoroasă să gândesc un look interesant, dar tot îmi doresc să arăt ok, aleg o pereche de pantaloni scurți, un tricou și bocanci și totul e bine. -îi găsiți AICI
2. Dar pentru zilele când suntem foarte elegante avem nevoie de o pereche de botine pe măsură - le găsiți AICI


1. Nu ne poate lipsi din garderobă un blazer, iar cum negrul merge cu orice și accentele de leopard îl scot din anonimat, eu l-am ales pe acesta - îl găsiți AICI
2. O jachetă într-o culoare îndrăzneață mi se pare o alegere foarte chic pentru toamnă. Anul trecut am avut una arămie, dar anul acesta nuanțele de vișină putredă îmi fură din ce în ce mai des privirea - o găsiți AICI

1. Nici o ținută nu e completă fără o geantă, nu?  Uneori o geanta colorată poate da viață unei ținute all black, sau o putem asorta cu pantofii și cu colierul, căci deși de-a lungul timpului au existat multe controverse, nu este deloc plictisitor. - o găsiți AICI
2. Dar nici o geantă într-o culoare cuminte, cu inserții de dantelă nu ar strica, mai ales că este ușor de asortat atât cu ținute casual, cât și cu cele mai ”studiate„ - o găsiți AICI

22 de comentarii :

  1. B-Andreia Daniela22 august 2014, 00:03

    ce faine sunt toate ..imi plac gentile si jacketele ..sunt super

    RăspundețiȘtergere
  2. geanta rosie e superba <3 eu mi-am luat-o pe negru si imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andra Katerina22 august 2014, 22:44

    uh, bocancii sunt cei mai frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu23 august 2014, 22:50

    Humm ce-mi plac botinele <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Și mie, sunt așa, super elegante și merg în multe combinații :D

    RăspundețiȘtergere
  6. E super :D Cred că o să mi-o iau și eu :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaaa, și mie îmi plac mult! I-aș purta cu o grămadă de rochițe :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela Barcer31 august 2014, 17:50

    imi plac bocancii si botinele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Badea Simona Gabriela31 august 2014, 19:39

    imi plac gentile jacketele si bocanicii

    RăspundețiȘtergere
  10. FB. Micu Mihaela
    imi plac botinele si jachetele ,perfecte pentru sezonul ce vine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Botinele sunt elegante și stilate, mai pretențioase, dar superbe :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Și eu sunt îndrăgostită de încălțăminte :D :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Adoooor gentile!!! Le vreau..

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu cel mai tare îmi doresc geanta roșie și pantofii :D:*

    RăspundețiȘtergere
  15. B-Andreia Daniela1 septembrie 2014, 22:22

    geanta rosie <3

    RăspundețiȘtergere
  16. geanta rosie este preferata sotiei

    RăspundețiȘtergere
  17. Bocancii sunt perfecti! <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Și eu îi ador, și scre că o să îi comand cât de curând, căci mi-a rămas gândul la ei :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!