miercuri, 16 iulie 2014

NOTD: Summer Leo

N-am mai postat de secole o manichiura, dar zilele trecute am gasit un model frumos si m-am pus pe manichiurit.
De cand n-am mai postat unghiile mele au trecut prin multe schimbari devenind din patrate, rotunde, apoi pe masura ce cresteau s-au transformat in migdalate, ca mai apoi sa ajunga la forma in care sunt acum : stiletto. Momentan le ador si nu le-as mai schimba nici daca Barack Obama ar veni calare pe un unicorn sa-mi ofere locul lui de la Casa Alba.  Mai trebuie lasate sa creasca, dar sunt tare mandra de ele. Astept si parerile voastre:

Si ca sa nu spuneti ca sunt eu rea va arat si ojele folosite:

15 comentarii :

  1. B-Andreia Daniela17 iulie 2014, 00:03

    modelul e dragut , la fel si unghiutele chiar daca eu nu sunt adepta acestui stil :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Teodora Stoian17 iulie 2014, 20:15

    nice indeed :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc! Nici eu nu eram, nici pantofii stiletto nu-mi plăceau, dar acum îi ador ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu20 iulie 2014, 00:22

    Imi plac, sunt frumoase <3

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase sunt <3

    https://www.facebook.com/pages/Mili-chic-handbags/752092581520202

    RăspundețiȘtergere
  6. Ganta Anamaria12 august 2014, 16:04

    Ce bine arataaa♡

    RăspundețiȘtergere
  7. Andra Katerina7 iunie 2015, 19:15

    ia sa mai postezi notd-uri!!! :*
    ( sa stii ca stiletto sunt unghiile foarte lungi si ascutite, acestea sunt mici, deci nu sunt stiletto, e o chestie inteleasa gresita de multe fete )

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!