vineri, 25 iulie 2014

Importanța demachierii și apa micelară Garnier

Știu că e greu , ca atunci când ajungi spre dimineață acasă să mai pierzi timp cu demachiatul și știu că după o zi obositoare la muncă numai de demachiat nu îți arde, dar mai știu că vrei ca a doua zi , a treia zi , următoarea săptămână , următoarea lună și de acum încolo să ai un ten cu un aspect luminos și odihnit și să amâni pe cât posibil apariția ridurilor, nu? Atunci pune în balanță cele 5 minute de demachiere din fiecare seară cu efectele pe care le poate avea faptul că nu lași tenul să respire și să se odihnească. E ca și cum tu ai încerca să dormi acoperită cu o plapumă , pe timpul verii? Până la urmă ai reuși să adormi, dar dimineața te vei trezi obosită, deshidratată și nervoasă, exact ca tenul tău.
Tot fondul de ten, pudra, blushul, corectorul vor astupa porii, ceea ce duce la apariția coșurilor pe termen scurt și la accelerarea apariției ridurilor, pe termen lung, căci dacă nu poate respira pielea îmbătrânește mult mai repede. Fardul și rimelul se vor întinde și dimineață fie vei arăta ca un panda, fie vei fi făcut vreo pictură expresionistă pe fața de pernă, fie ambele.
Și nu văd de ce nu ne-am demachia când piața ne pune la dispoziție atâtea produse destinate acestui pas din îngrijirea zilnică . Există cremă demachiantă, lapte demachiant, gel demachiant, cleanser, loțiuni tonice, șervețele umede demachiante și produse special creeate pentru demachierea ochilor și a buzelor. Dacă intrați pe siteul Aoro.ro la categoria Îngrijire ten veți găsi o gamă largă de produse de la diferite branduri . Mie personal mi-a atras atenția acest demachiant pentru ochi de la Lancome.


Fiind o companie prestigioasă, fondată în 1935 , pentru început doar ca parfumerie, după care în 1936, la doar un an de la deschidere intrând și pe piața produselor de îngrijire de lux , lansând prima cremă all-purpose, am încredere în produsele acestei companii.
Mi se pare interesant faptul că denumirea și simbolul companiei, trandafirul auriu își au originile la ruinele unui castel: Le Chateu de Lancosme, înconjurat de plantații de trandafiri.
Brandul este reprezentat la nivel internațional de actrițe, super modele, make-up artiști și parfumieri, colaborând de asemenea și cu mulți designeri la modă.

Tot de pe același site mi-am comandat și eu acum 2 săptămâni o apă micelară de la Garnier.
Explozia apelor micelare s-a întâmplat destu de recent pe piață, când o mulțime de branduri au început să le producă , întrecându-se în oferte și beneficiile pe care produsele le aduc pielii. Cu puțin timp înainte, erau disponibile foarte puține produse de acest fel pe piață. Auzisem de cea de la Bioderma și îmi doream tare mult să o încerc, dar nu găsisem o ofertă bună, așa că apelasem la variante mai ieftine: Blanchette B, marca proprie a cosmeticelor din Kaufland, ca mai apoi să o încerc pe cea de la Yves Rocher. Prima era potrivită machiajelor mai lejere, ne făcând față celor mai încărcate, cum ar fi cele de seară, și mirosul ei mi se părea cam prea puternic și articficial pentru un produs destinat tenului, iar cea de-a două, după o perioadă de folosire în care ne-am înțeles foarte bine a început să îmi creeze un oarecare disconfort, să simt niște ușoare pișcături pe față așa că am renunțat la folosirea ei. Cum demachiantele clasice nu îmi făceau cu ochiul , căci îmi place ca produsele de îngriire pe care le aplic pe față să fie cât mai lejere, am search-uit prin site și mi-a fost greu să aleg dintre toate acele ape micelare.

*Dar ce este mai exact o apă micelară, că tot vorbești de ea aici?*
Apele micelare sunt noua ”tehnologie„ în domeniul demachierii și îngrijirii pielii. Au foarte puține ingrediente, iar structura lor de bază sunt micelele, niște structuri sferice, care atunci când intră în contact cu particulele de praf, machiaj, sebum sau orice altceva acționează ca niște aspiratoare moleculare, înglobându-le în interiorul lor, lăsând astfel pielea curată și hiratată.
Înainte să încep căutarea , nici eu nu știam cum acționează exact aceste ape micelare și ce le face diferite de o loțiune tonică obișnuită, dar mi-a plăcut tare mult mecanismult așa că am decis că trebuie să am și eu una. La început mă îndreptasem către Bioderma, dar tot citind articole și review-uri pe internet am descoperit că Apa cu particule micele Garnier  are aproape aceleași proprietăți cu cea menționată mai sus și că prețul este mult mai avantajos. Pe aoro o găsiți cu numai 32 de lei pentru 400 de mililitri de produs.
Încă de la prima folosire m-am înțeles foarte bine cu acest produs. Îmi place mult faptul că nu are miros și că acțiunea sa este una foarte delicată. Ador să îl folosesc pur și simplu ca să îmi curăț fața pe parcursul zile atunci când nu port machiaj, căci lasă o senzație de piele curată și nu simt nevoia să folosesc de fiecare dată o cremă hidratantă după utilizare. Dimineața și seara nu sar niciodată peste demachierea cu aceasta și hidratarea corespunzătoare a pielii, iar de când am introdus acest produs în rutină, mai că mi-e drag să mă demachiez. Tot gletul de pe față dispare repede, nefiind nevoită să insist decât foarte puțin în cazul unor rimeluri mai încăpățânate, iar întreg procesul nu durează mai mult de 3 minute, după care aplic un gel hidratant seara, iar dimineața mai adaug și o cremă pentru ochi cu biluțe pentru masaj, care reduc vizibil cearcănele.


Per total mă declar mulțumită de acest produs, dacă ar fi să sumarizez  îmi place apa micelară Garnier pentru că:
·         Curăță bine chiar și produse mai greu de îndepărtat
·         Nu are miros, ceea ce în acest caz este un plus pentru mine
·         Este lejeră
·         Nu mi-a provocat nici o reacție adversă
·         Nu pișcă, nu înțeapă și nu agresează în nici un fel pielea

·         Raportul calitate/preț este excelent, 32 de lei pentru 400 ml 

27 de comentarii :

  1. si eu am pus ochii pe apa micelara de la garnier ....cat de curand cred ca o voi incerca si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ai încercat-o și pe cea Bioderma? Parcă am văzut mai de mult un articol la tine, sau mă înșel :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. In Auchan pretul apei micelare este de 16 lei...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este la oferta. Asa e pretul. Eu l-am luat dintr-un magazin de cartier si am dat 19 lei. Te sfatuiesc sa te uiti prin magazine pentru ca este mult mai ieftin decat pe aoro.ro.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu prea imi vine sa cred ca exista o diferenta asa mare de pret. Este tot sticluta de 400 ml?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, aceeasi sticla. Poti sa mai cauti bloguri si ai sa te convingi. Citisem undeva pe un blog ca pretul la Auchan este in jur de 20..

    RăspundețiȘtergere
  7. La inceput mi-a placut, dar acum nu imi mai prieste. Sa incerci demachiantul pentru ochi si buze bifazic de la Garnier. E bestial. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Andra Katerina28 iulie 2014, 17:20

    si pe mine ma tenta apa asta micelara, dar andra m-a facut sa ma razgandesc :)) o voi incerca pe cea de la loreal si poate in viitor, imi fac moftul si cu asta

    RăspundețiȘtergere
  9. O recomand, să-mi spui părerea după :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar îmi trebuie un demachiant special conceput pentru buze și ochi, căci dischetele demachiante de la Balea pe care le a eu sunt prea uleioase și nu-mi plac. Merci de sfat :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Și eu vreau să o încerc pe cea de la l„oreal, e următoarea pe listă după ce o termin pe asta, dar la 400 de ml, cred că va dura ceva :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Am auzit doar lucruri de bine despre apa micelara! Ma bucur sa aud ca si tu ai o asemenea parere.

    RăspundețiȘtergere
  13. B-Andreia Daniela29 iulie 2014, 23:45

    Urmatorul articol cumparat de la aoro va fi aceasta lotiune

    RăspundețiȘtergere
  14. Să știi că vreau să citesc și părerea ta :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Demachierea este un pas important care nu trebuie sarit :) si aceata apa micelara pare buna :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu inca n-am incercat-o insa folosesc lotiuni micelare pentru demachiere. <3 Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  17. Maria Dumitrescu31 iulie 2014, 18:45

    Mi se pare super avantajoasa apa micelara de la Garnier!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pff, aseara am adormit cu mascara la ochi... :(

    Nu mi se intampla de regula, cred ca eram foarte obosita... oricum nu folosesc apa micelara, dar mi-as dori sa incerc, merci de pont!! :*

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Nuuu mai dorm nedemachiată nici măcar atunci când nu port machiaj, oricum am un ten foarte pretențios, cu figuri de divă, care imediat cum nu-i convine ceva îmi scoate un coș :))

    RăspundețiȘtergere
  20. cristina dumitru1 august 2014, 11:03

    Eu o recomand si pe aceasta: http://www.aoro.ro/loreal-paris/skin-perfection-apa-pentru-curatare-cu-particule-micele-3-in-1/

    RăspundețiȘtergere
  21. Avene, Bioderma, Ivatherm... si m-am oprit la Ivatherm Ivapur. <3

    RăspundețiȘtergere
  22. O am și pe aceasta pe listă. M-a atras mult reclama cu ”Noaptea se poartă natural„ :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!