vineri, 18 iulie 2014

Dinții imaculați merită buze frumoase: Blanx și Rimmel



Poate nu știați, dar antibioticele pe care un copil le ingerează înainte de apariția primilor dințișori, cât și înainte de creșterea danturii permanente duc la îngălbenirea dinților. Cum, atuncicând era mică am fost un copil tare, tare bolnăvicios , după ce am crescut nu am fost niciodată mulțumită de aspectuldinților mei.
Știam că trebuie să iau atitudine și să lupt cu culoarea nu tocmai plăcută care s-a instalat atât din cauza pastilelor luate prea devreme, cât și a cafelei, a ceaiului și a sucurilor acidulate pline de coloranți care fac numai rău organismului, dar pe care cu greu ne abținem să le consumăm ( și vreau să îi felicit pe această cale pe cei care au reușit să elimine , dacă nu total, măcar parțial băuturile carbogazoase din alimentați, căci sunt asemeni unor solvenți care distug ușor, ușor tot ce le iese în cale. Cu toate că știu cât rău fac , eu păcătuiesc mai des decât mi-aș dori), dar nu aveam curajul să urmez o procedură cu laser într-un cabinet specializat, nu neapărat de frica durerii, ci a sensibilizării dinților mei și așa sensibili, apoi în legătură cu celelalte produse existente pe piață aveam o oarecare îndoială, cunoscând câteva date concrete doar despre acei plasturi de albire, dar care, cu toate că ajung la efectul dorit dau dureri de dinții și usturimi la nivelul gingiilor și care au și un preț destul de piperat, restul produselor aflându-se în obscuritate.


Chiar și produsul despre care vorbesc eu astăzi este puțin cunoscut. Înainte de a-l cumpăra am căutat pe internet câteva informații care să mă ajute să mă decid și nu am găsit decât unul sau două review-uri în limba engleză, de aceea în cele ce urmează vreau să scriu un review complet și cât mai util cu care sper să pot ajuta și alte persoane care își doresc un aspect mai plăcut al dinților să aleagă produsul care li se potrivește.

Blanx Extra WhiteIntensive Treatment vine ambalat într-o cutie cu un aspect profi, în care veți găsi flaconul cu tratamentul de albire propriuzis, prospectul cu informații și recomandări, cât și un ”white-o-meter” ,după care vă puteți ghida în măsurarea eficienței produsului. 
Este un produs ușor de folosit chiar din confortul propriei case , este recomandat fumătorilor și băutorilor de ceai, cafea și vin roșu, binecunoscute pentru efectul lor nociv asupra albului natural al dinților.
Cura de albire ține două săptămâni, timp în care tratamentul înlocuiește pasta de dinți în două spălări zilnice, în cazul meu, dimineața și seara. Este ușor de folosit, doar aplicați pe periuța de dinți o cantitate cam de mărimea unui bob de mazăre(o pompiță) și periați dinții timp de două minute, încercând să ajungeți  în mod egal la rădăcina și la marginea dinților, pentru o depigmentare uniformă, căci după câteva spălări eu remarcasem o oarecare diferență de nuanță , datorată faptului că insistam mai mult asupra marginilor decât a bazei.  Încercați în același timp să ajungeți pe toți dinții, dar și în zonele mai greu accesibilă ca să nu apară diferențe de culoare.
Înlocuiește fără probleme pasta de dinți , căci de cum l-am primit am și comparat lista ingredientelor cu cea a unei paste de dinți normale  și am remarcat că toate ingredientele acesteia se regăsesc și în compoziția tratamentului, el conținând totuși în plus multe alte elemente.
Ce am observat la prima utilizare a fost o senzație de extremă curățenie a dinților și ori a fost vina efectului placebo și totul a fost doar în mintea mea, ori chiar a putut fi remarcată o ușoară albire.
Din câte am citit , acest gel este potrivit și dinților sensibili, iar mie nu mi-a cauzat nici o problemă, exceptând prima utilizare când am simțit o senzație de pișcături mentolate pe gingii, asemeni aceleia cauzată buzelor de glossurile pentru volum, dar care nu a mai apărut la spălările următoare.
La jumătatea curei, adică după o săptămână de tratament  pot spune că albirea este vizibilă, mai multe persoane întrebându-mă dacă mi-am făcut o albire profesională. Rezultatul nu este spectaculos, nu duce chiar la un alb ca cel al castorului din reclamele Colgate, dar este o îmbunătățire vizibilă, care merită. O să revin cu impresii după ce termin cura de 2 săptămâni.
Este, de altfel, recomandat să urmăm acest tratament de 4 ori pe an, dar nu se precizează un interval aume, așa că mă gândeam să prelungesc utilizarea sa până la o lună , urmând să mai repet tratamentul o singură data anul acesta.
Deși pare mic, flaconul este economic, o singură pompiță fiind suficientă pentru o spălare. La început mă gândeam că abia îmi va ajunge pentru două săptămâni, dar după una nucred că am consumat nici măcar 10% din cantitate.
Nu am făcut pove before & after, pentru că am fost atât de încântată că în sfârșit îl țin în mâini încât mi-am amintit abia după câteva utilizări, când nu mai avea rost.
Dacă aveți nevoie de o albire de urgență vă recomand cu toată căldura acest produs, căci este eficient și accesibil. Îl găsiți aici la numai 43 de lei. Deja toate prietenele mele m-au anunțat că vor să-l achiziționeze și ele și mi-ar plăcea să aud și părerea voastră.

Și dacă tot avem acum dinții mai albi și zilele mai senine, merităm și o nouă nuanță de ruj care să ne încânte și pe care să o asortăm cu toată veselia ce ne înconjoară. De data aceasta a ales să îmi completez colecția cu  nuanță puternică și jucăușă ( așa ca mine –hehe-) de trandafiriu, ca să încununez vara ce pare că și-a intrat în sfârșit în drepturi. Întotdeauna m-am înțeles bine cu cosmeticele acestui brand și cum sunt dependentă deprodusele pentu buze trebuia să am acest ruj mat Rimmel, un trandafiriu absolut superb din colecția Kate. Totul este superb la el, de la ambalaj , până la nuanță și în special la rezistență , care m-a impresionat. L-am testat într-o seară de dans , iar pe lângă faptul că nu s-a transferat pe pahare, a rezistat neînfricat aproximativ 8-9 ore, iar a doua zi dimineață când m-am trezit încă se mai putea observa pe buze.





Voi ați încercat aceste produse? Vă tentează?

19 comentarii :

  1. foarte frumoasa culoarea rujului

    RăspundețiȘtergere
  2. plioti nicoletta manuela18 iulie 2014, 15:17

    tentante amandoua!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant articol....nu am niciun ruj de la Rimmel :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Andra Katerina18 iulie 2014, 21:08

    wwoow! ce frumoasa e nuanta rujului! am si eu unul de la avon in nuanta asemanatoare, sunt curioasa daca e la fel de rezistent

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar le recomand pe amândouă! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc! :* Îți recomand să le încerci pe acestea , nu vei fi dezamăgită! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. suna interesant :) rujul il ador, e superb <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria Dumitrescu20 iulie 2014, 00:27

    Tare frumoasa nuanta rujului!

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar m-am uitat si eu la aceste rujuri, daca spui ca sunt rezistente, chiar am sa-mi cumpar, merci!!

    Despre tratament, nu stiu, sunt reticenta... de fiecare data trebuie sa fie ceva in neregula... cu timpul cred ca dintii devin sensibili... mi-ar fi frica sa incerc, desi mi-as dori dinti mai albi... :D

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca te-a ajutat produsul de albire si mai ales ca nu ai avut probleme :)
    Rujul are o nuanta superba :) eu am un rosu tot din aceasta gama :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai vreeeau rujuuuri de-asteaaa! Sunt genialeee ! :x Eu l-am văzut mai roșu pe site, dar îl ador și așaaa :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am încheiat acum tratamentul și n-am observat nici o sensibilizare, iar dinții și-au păstrat culoarea obținută, cel puțin după o săptămână și ceva de la încheiere.
    Cât despre rujuri, ți le recomand, sunt atât de rezistente încât nu rămân nici măcar pe pahare/cești :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu numai că sună, dar și este interesant și util :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu prea m-am înțeles cu rujurile Avon în afară de cele Colortrend, formula nouă. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai astept si te intreb dupa cateva luni despre tratament, eu sunt Toma necredinciosul :))
    Legat de rujuri, abia astept sa-mi cumpar, si sa reziste macar 2-3 ore fara sa se ia pe orice :D Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamneee, păi înseamnă că le subestimezi tare dacă vrei doar 2-3 ore de la ele. Imediat după ce le aplici se mai transferă foarte puțin, dar dacă le tapotezi cu un șervețel scapi și de problema asta :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu le subestimez, iti dadeam un exemplu, pentru ca stiu cum e rujul pe care il folosesc acum, se ia instant, dar imi place asa de mult culoarea, mi-e greu sa-l schimb... :(

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!