marți, 1 iulie 2014

Căpșunele- fructele verii


Ca orice fruct căpșunele sunt foarte sănătoase, iar dacă v-ați plictisit să le mâncați simple sau cu zahăr, astăzi vreau să vă propun o rețetă interesantă, pe care am descoperit-o chiar eu, experimentând, dar care s-a dovedit a da naștere la ceva delicios:

Milkshake de căpșuni și cocos

Ingrediente: 
  • 250 ml lapte
  • 10-12 căpșuni(puteți varia, după gust)
  • fulgi de cocos
  • un plic de praf de frișcă
  • esență de rom
  • zahăr/miere după gust

Întâi punem în blender laptele și adăugăm pe rând căpșunele până se omogenizează, după care , pentru a da consistență amestecului și pentru a ”îl lega” adăugăm 2 lingurițe cu vârf de praf de frișcă și amestecăm bine.
După ce am omogenizat și frișca, iar amestecul capătă deja consistența unui shake adăugăm fulgii de cocos, o picătură sau două de esență de rom(puteți alege orice altceva vă încântă, mie îmi place aroma esenței de rom ) și zahar sau miere după gust și amestecați din nou timp de un minut.

Din aceste cantități vor ieși la final 2 porții de shake. Îl puteți bea imediat după preparare sau îl puteți lăsa să se odihnească puțin la frigider. 
Ornați pahrul cu o felie de căpșună și este numai bun de servit.
Este o rețetă ușoară, rapidă și delicioasă, pe care o puteți prepara pentru diferite ocazii, fiind răcoritoare și gustoasă.


3 comentarii :

  1. Alina Gheorghe16 iulie 2014, 13:27

    Salut, imi cer scuze pentru spam, dar vreau sa te invit la un
    concurs cu premii in bani!

    http://literestacojii.wordpress.com/2014/07/02/concurs-avbs/

    Mai sunt numai 14 zile in care poti participa!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aiaiai <3 delicios

    RăspundețiȘtergere
  3. :D e super bun. Acum că am văzut iar articolul, mor de poftă :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!