vineri, 27 iunie 2014

Pregătite de vară?




Cu toate că mai peste tot plouă, iar țara este asaltată de furtuni, vara este aici și optimista din mine simte că o să își intre curând în drepturi și că vom reuși în curând să ne bucurăm de plajă și de plimbări lungi pe sub soarele strălucitor, savurând o înghețată sau un suc rece.  

Dar putem pur si simplu să ieșim în soare fără să avem grijă la factorii nocivi? Pe lângă toate valențele pozitive pe care soarele le are , începând de la bronz și pânăla fixarea calciului în oase, nu trebuie să uităm că el  emite și raze UV, care trebuie oprite din atacul pe care îl plănuiesc asupra pielii noastre. Poate că ce urmează să spun va fi contestat de multe persoane, dar eu nu susțin folosirea unei crème de protective cu factor 50+, căci este vară, vreau totuși să mă bronzez puțin, nu vreau să fiu la fel de alba ca și iarna. Poate nu sunt tocmai un exemplu de urmat, dar eu consider un factor de protectiție mediu , în jur de 20, foarte potrivit pentru această sarcină.



Am găsit pe aoro.ro o loțiune care mie personal îmi face cu ochiul: spray protectie solară Vichy Capital Soleil  . Cosmeticele Vichy sunt renumite pentru proprietățile lor purative, căci prin teste de laborator s-ar descoperit că apa ”minune” din regiunea Vichy este bogată în minerale și oligoelemente perfecte pentru piele și cred că această loțiune nu face excepție. Experiența anterioară cu produsele acestei mărci mă face să o vreau și mai mult, căci nu cred că am încercat vre-un produs Vichy care să mă dezamăgească.  M-am documentat pe internet și am aflat că acest produs este potivit și pielii sensibile căci este hipoalergenic, protejându-ne de insolații și arsuri, dar și de îmbătrânirea prematură generată de expunerea prelungită la soare . Puteți găsi de asemenea și alte produse de protecție solară Vichy pe site.
                               
După o sesiune îndelungată de relaxare alaturi de o carte bună pe plajă, sau din contră, după ce am obosit alergând prin apă , înotând și jucându-ne cu prietenii suntem epuizate. Vrem să mergem acasă și să pășim în cadă, să facem o baie cu spumă și apoi să adormim liniștite într-un pat pufos, lângă o pisicuță care doarme liniștită. STOP!
Am fost la plajă, iar pielea are nevoie de hidratare și calmare, dacă nu ne dorim ca frumosul bronz cu care ne-am ales să se transforme în coji uscate care se exfoliază și se desprind sau să se ducă în doar câteva zile. Cosmetologii ne sar din nou în ajutor cu loțiunile after-sun, care conțin ingrediente calmante, revigorante, care mențin pielea suplă și fermă, o re-echilibrează, fixează și intensifică bronzul. Aloe vera, algele, panthenolul ajută pielea , iar mentolul conținut de majoritatea acestor produse o revigorează și dă acea senzație de prospețime.
Mie îmi place să folosesc o loțiune de tip spray, căci ador senzația pe care acele mici particule fine o lasă atunci când intră în contact cu pielea încinsă și stoarsă de vlagă. Este ca și cum după ore de mers sub soarele arzător al deșertului ajungi la o oază cu palmieri, standuri de răcoritoare și hamace. Tot pe Aoro am găsit fluidul pentru corp după expunerea la soare Collistar Speciale Abbronzatura Perfetta , fiind special conceput pentru pielea sensibilă:


Pentru că nu știam prea multe despre acest brand , am făcut puțină cercetare oe internet si am descoperit că a început ca linie de cosmetice a unui grup farmaceutic în anul 1983. De atunci s-a tot dezvoltat, ajungând ca la 20 de ani de la nașterea sa să ocupe primul loc , cu cele mai multe vânzări în parfumeriile italiene. Formula succesului acestui brend este aceea de a combina ingredientele de calitate și eficacitatea produsului cu prețuri destul de accesibile și competitive în magazine.
Dacă vă place să vă dimțiți răsfățate de produse de calitate, aproape luxuriante, trebuie să știți și că primul ruj cu sigla producătorului ștanțată pe baton a fost Collistar, în 1988, iar apoi, în 1991 a urmat primul ruj cu ambalajul din sticlă de murano. Italia este o țară bine cunoscută pentru finețea și atenția sa la detalii.
Ador vara, întotdeauna am iubit-o. este anotimpul meu preferat, iar căldura nu m-a deranjat niciodată, chiar dacă uneori simțeam cum mă scurg la orele amiezii și cum fiecare celulă varsă din ea toată apa , până se transformă în praf. Este foarte important să avem grijă de noi, de corpul și de pielea noastră și din interior. Cu toate cunoaștem regula celor 3 litri de lichide ce trebuie să ajungă în corp zilnic, dar dacă la fel ca mine nu puteți bea apă, pentru că organismul nu o cere, sau chiar o refuză, încercați să obțineți acești 2 litri de lichide din alimentație. Personal, de când a venit vara cred că am mai mâncat mâncare gătită de maxim 5 ori. Dieta mea de bază constă într-un fel de salată grecească, în care pun roșii, castraveți, ardei, măsline, uneori piept de pui la grătar sau șuncă presată din piept de pui, pe care o asezonez de obicei cu sare, piper, ulei de măsline, oregano și curry.  Pe lângă aceasta mănânc zilnic o grămadă de fructe de sezon, culese din livada tatălui meu: caise, căpșuni, vișine,zmeură, cireșe, corcodușe și îmi prepar shake-uri cu aceste fructe. Preferatele mele sunt shake-ul de caise, iaurt și cafea și limonada de zmeură sau căpșuni.  Vă recomand și vouă să faceți la fel, căci este foarte benefică organismului o astfel de ”cură de dezintoxicare” dacă îi pot spune așa și veți simți rezultatele. Eu, personal, am simțit diferența la nivelul pielii: chiar dacă mențin aceeași rutină de îngrijire a tenului, acesta este mai hidratat din interior, produsele fluide ( fond de ten , BB-cream) se întind mai bine, cele cremoase(corectorul în special) nu se mai strâng în ridurile de expresie de sub ochi, iar pudra nu mai capătă acel aspect ”făinos”. Pielea de pe corp nu mai strigă după lapte sau loțiuni , dar totuși continui să le folosesc pentru o piele fină și hidratată. 


Voi cum vă hidratați și protejați vara? 

12 comentarii :

  1. Consum foarte multe lichide si folosesc crema pentru protectie solara! :* Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina Purușniuc28 iunie 2014, 22:04

    Eu ma hidratez cat de mult pot si folosesc crema pentru protectie solara cu SPF 6. Vreau sa ma bronzez:)). Am auzit de produsele Collistar si chiar imi propusesem sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. În sfârșit cineva care nu e speriat de soare! Te iubeeesc :* :)) Eu cu hidratarea stau cam prost :))

    RăspundețiȘtergere
  4. B-Andreia Daniela28 iunie 2014, 22:45

    sper sa am si eu parte de atat soare incat sa reusesc sa ma bronzez putin.si sper sa vina vara si la noi

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu abia astept sa ajung la mare! poate macar acolo ma va prinde soarele vreun pic. desi, sincera sa fiu, acum la mine vremea e superba <3

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-ar placea sa incerc produsele vichy, am auzit lucruri bune despre ele :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am stat azi la plajă și m-am bronzat cu forma pantalonilor :)) O să vină vara și în nord, o aduc eu cu mine când vin acolo :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine mă prinde soarele și din mers pe stradă. Sunt norocoasă să mă bronzez așa repede :D :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Numai lucruri bune se spun despre ele , pentru că sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria Dumitrescu30 iunie 2014, 01:08

    Sper sa ajung si eu la mare anul asta! Eu folosesc cu FPS ridicat decat in primele doua zile ca sa ma prinda putin soarele, in rest bag ulei la greu, cu FPS 6 parca :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce sa spun... eu folosesc crema cu SPF doar la plaja, si nici acolo nu exagerez, desi ar trebui sa am grija la cat sunt de alba, mereu am probleme dupa 2 zile... :(

    Anyway, cred ca am sa imi cumpar creme cu protectie si pentru expunerea zilnica la plimbare etc. Ieri spre exemplu am iesit la un iaz, am facut un gratar si m-a prins soareele instant, bineinteles, cu urmele hainelor... naspa :(

    Despre produsele Vichy am auzit inca de cand eram copil, au traditie si sunt dintre cele mai scumpicele, sunt sigura ca sunt de calitate si mi-as dori sa probez ceva.

    Sa vina vara zic!!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Și mama are aceeași problemă. Este tare albă și ea nu se bronzează niciodată, doar se înroșește, se irită și o ustură pielea foarte tare. De aceea urăște ea să meargă la mare sau la plajă sau orice altă activitate care implică soarele :)) Dacă știi că ai probleme de genul, ar fi ok să te dai cu o cremă chiar și cu factor mic zilnic, ca să nu degenereze în altele mai grave mai târziu :* Produsele Vichy sunt pe bună dreptate renumite. Am scăpat de o erupție dubioasă de pe frunte cu gama Normaderm :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!