miercuri, 25 iunie 2014

OOTD: Wine & Kotch



Nu am mai făcut un OOTD de secole, iar pozele de astăzi nu sunt așa reușite cum aș fi vrut , dar sunt ok. Stay close for the accesories.




Plecasem de acasă arzând de dorință să pozez, dar între timp am primit un telefon care m-a tulburat și mi-a stricat toată dispoziția, așa că din 75 de poze abia am reușit să aleg câteva pentru această postare.

Ce am purtat:




Gentuță ever-pretty







Colier și ceas sammydress : aici și aici 









Pantaloni Bershka- via Kurtmann

15 comentarii :

  1. Merci :* O am de o grămadă de timp de la Tina-R. Din câte știu s-au închis magazinele astea la noi, nu? :-? :*

    RăspundețiȘtergere
  2. M-au fascinat mult timp acele gentute insa niciodata nu am apucat sa imi iau. Dar cum de cateva saptamani m-a apucat febra gentilor mai mici, cred ca una asemanatoare va intra in cos in urmatoarele zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte cute tinuta :D data viitoare pune mai multe poze :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt online, intr-adevar aveau magazine, cel putin in Iasi era si s-a inchis de vreo 3 ani... si mie-mi place camasa, mai ales asa peste tricou legata <3
    Colierul e tare dragut, as vrea sa gasesc si eu o locatie de genul asta... o cladire imensa parasita sau ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am făcut 75 de poze și doar pe astea am reușit să le aleg :( :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Vezi că am eu una la blogsale pe pagină, cea neagră :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tinuta si ador geanta ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria Dumitrescu26 iunie 2014, 02:49

    O gentuta d-aia mi-ar cam trebui si mie :)). Draguta tinuta, iti sta bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am una la blogsale =)))) Merci frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Facem o dată o întâlnire, punem o masă acolo în mijloc și facem workshop-uri pe diverse teme :)) Mulțumesc frumos pentru complimente! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. B-Andreia Daniela26 iunie 2014, 18:04

    Imi place ultima poza..a iesit super... place gentuta insa nu e genul meu , n-as putea sa port una asa zi de zi

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place camasuta, de fapt intreaga tinuta arata bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Și eu m-am gândit să îl iau colorat întâi, dar apoi am zis că negrul e mai purtabil. Nu e tocmai o geantă de zi, dar pentru o ieșeală undeva e bună:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Andra Katerina27 iunie 2014, 13:52

    <3 imi place geaanta!
    nu mai pune poze atat de mici, te rooog!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!