vineri, 20 iunie 2014

Double review: Schwarzkopf & Olay

La începutul acestei săptămâni am primit spre testare câteva produse din partea Aoro și imediat cum am desfăcut coletul, zău că nu știam ce să încerc mai repede.

Dar după ce am judecat bine (nu mai mult de 5 secunde) am fugit la baie cu șamponul Schwarzkopf Professional BC Bonacure Repair Rescue pentru păr deteriorat , simțind că între noi se va lega o idilă foarte frumoasă.

Producătorii spun că Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue este un sampon restructurant pentru ingrijirea parului degradat, care conține extract de miere pentru consolidarea și imbunatatirea structurii firului de părUn produs fundamental conceput pentru a curata delicat parul deteriorat si expus excesiv proceselor chimice, iar nivelul de ingrijire al samponului asigura pregatirea ideala pentru urmatorii pasi de ingrijire.

După cum v-am mai povestit pe blog, părul meu nu a mai fost tuns de aproape 3 ani de zile, și are mereu nevoie de îngrijire intensivă, căci altfel datorită mediului poluat, expunerii la soare și folosirii plăcii de păr devine degradat, aspru, fără vlagă, iar vârfurile se despică.
Cu toate acestea nu am încercat niciodată un șampon profesional, încrezându-mă pe cele din comerț, la fel și cu balsamul, dar investeam în uleiuri naturale pentru a-mi întreține vârfurile și foloseam diverse măști preparate în casă, care m-au ajutat să îmi mențin un păr frumos și sănătos, cel puțin până în ultima perioadă. 

De câteva săptămâni , datorită condițiilor externe grele: soare , raze UV, dar și celor interne cum ar fi stresul și oboseala părul și pielea începuseră să sufere și asta era observabil. Părul devenise de necontrolat, secreta extrem de mult sebum la rădăcină , iar pe lungime firul de păr era foarte uscat. Am încercat tot felul de șampoane care promiteau reparare, dar acelea îmi îngrășau și mai tare scalpul, apoi încercam șampoane care promiteaui că luptă cu sebumul dar care îmi uscau firul de păr, mai ceva ca în filmele cu Stan și Bran.

Mi-am udat părul și am desfăcut cu nerăbdare plicul , curioasă de ce e capabil un șampon profesional și atunci minunea s-a întâmplat. Am pus în palmă un gel dens, transparent, cu un miros foarte, foarte subtil, floral din câte am simțit eu. Consistența sa este vâscoasă, cam ca a mierii, iar culoarea este o nuanță translucidă de portocaliu
L-am aplicat în părul ud, și nu știu cum să explic, dar am simțit cum îmi netezește părul și cum devine moale de-odată. Părul meu este lung, așa că am avut nevoie cam de 3/4 din pliculețul de 12 ml:

Șaponul face o spumă densă și fină, curăță firul de păr în profunzime, eliberându-l astfel de factorii nocivi și pregătindu-l pentru următorii pași de îngrijire, ca să sintetizeze mai bine substanțele hrănitoare cu care încercăm să-l ajutăm.

Voi achiziționa cu siguranță acest șampon în varianta full size, dar mă tentează de asemenea și alte produse din această gamă. La fel de tentante sunt și șampoanele pentru părul gras, dar momentan vreau să mă axez pe îngrijire, căci vara este o perioadă dificilă pentru părul meu.

Al doilea produs despre care vreau să vă vorbesc este crema hidratantă de zi Olay Total Effects :

Pe site se specifică :

Frumusete Olay| Unicul brand Olay is are originea in Africa de Sud la inceputul anilor 50 ai secolului 20. De infiintarea lui a fost responsabil chimistul Dr. Graham Wulff, care a hotarat sa creeze o crema opusa cremelor solide si unsuroase din acele timpuri si care sa fie absorbita perfect si sa hidrateze pielea. Compania a fost denumita initial Oil of Olay si in 1999 a fost redenumita doar Olay. Brandul Olay utilizeaza cele mai recente tehnici in domeniul de ingrijire a pielii. Are grija de pielea ta fara interferente extreme, drastice si ofera solutii avansate specifice celor mai grave probleme in combaterea imbatranirii si favorizeaza regenerarea celulelor pentru o piele mai tanara.


Într-adevăr crema nu lasă nici o peliculă unsuroasă sau lipicioasă, dar nu este alegerea ideeală pentru un ten mixt spre gras. Hidratează intens și parcă tenul meu se simte suprasaturat.
Are și aspecte pozitive, cum ar fi netezirea pielii, factorul de protectie 15, căci eu nu sunt tocmai un model de urmat vara, dacă produsele pe care le folosesc nu conțin SPF, nu introduc un alt produs special conceput pentru aceasta în rutina zilnică, și îl folosesc doar atunci când mă duc la plajă sau la piscină. Da, știu, nu e tocmai bine, așa că nu faceți ca mine și folosiți o loțiune cu SPF în fiecare zi, căci razele soarelui acționează mereu, chiar și în drum spre școală, sau servici sau atunci când ieșim la o plimbare prin oraș. Se absoarbe repede în piele și eu o văd ca fiind ideală pentru un ten normal, având o putere de hidratare destul de mare, dar și pentru un ten sensibil, ea neconținând parfum. În lista de ingrediente am găsit totuși câteva care m-au nemulțumit , cum ar fi parabenii, dar fiindcă sunt pe ultimele poziții, adică în cantitatea cea mai mica nu reprezintă un pericol . Oricum, specialiștii care au evaluat siguranța ingredientelor cosmetic consideră ă parabenii pot fi utilizați în csmetice fără nici un irsc dacă nu se fac excese, și după cum v-am spus, aici se află în cantitatea cea mai mica. Mai mulți cercetători și organizații au demonstrat, însă că doar expunerea cumulată la mai multe produse conținând parabeni , folosite timp îndelungat prezintă un oarecare risc.
Este o cremă bună, dar care nu se potrivește tipului meu de ten, așa că dacă aveți un ten mixt sau gras orienteți-vă spre alte produse de același tip.


După testarea acestor două produse primul gând a fost că nu mă voi mai întoarce niciodată la un șampon obișnuit și că voi încerca în continuare să îmi găsesc o cremă de față căreia să îi rămân fidelă, un holy grail în acest domeniu, căci tenul meu este foarte pretențios și cu greu îmi găsesc produse de îngrijire, dar și fonduri de ten pe care ”să le îmbrățișeze” .

15 comentarii :

  1. Eu nu am folosit nici un produs din cele prezentate!! :D :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Samponul ma tenteaza sa il incerc. O crema buna pentru ten mixt am descoperit la Ivatherm. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. B-Andreia Daniela21 iunie 2014, 14:16

    suna tentant samponul..trebuie incercat neapart ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum se numește mai exact crema? Chiar sunt în căutare :*

    RăspundețiȘtergere
  5. As incerca samponul, sunt sigura ca ar face minuni desi.. Stii ca nu de fiecare data ce-i face bine vecinului iti face si tie. Dar eu as incerca cu mare placere :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu îl recomand din tot sufletul, sincer. Dacă ceva nu îmi place nu mă feresc să o spun, dar acest șampon chiar mi se pare minunat. O să îl cumpăr full size când voi pune comanda în week-end ca să am timp să fac surf pritre toate minunile de pe site. Mai grav e că acum îmi face cu ochiul și cel pentru păr gras :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă folosești placa de păr și te încăpățânezi la fel ca mine să nu te tunzi ani de zile o să îl adori și tu :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bine faci ca folosesti acum crema cu factor de protectie, trebuie sa imi fac si eu un obicei din asta... nu folosesc creme cu SPF... :(
    Tu vorbesti serios ca nu te-ai tuns de 3 ani? Deloc, nici varfurile? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristina Purușniuc25 iunie 2014, 23:28

    Stii care e chestia? Eu am un par foarte pretentios. Si daca nu il mai spal cu head and shoulders, mi se usuca scalpul si risc sa imi apara matreata. Si ..chiar nu imi doresc asta :(.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nope. În noiembrie se fac 3 ani de când foarfeca nu a mai intrat în părul meu, nici măcar pentru vârfuri. Am încercat să le mențin hidratate cu balasamuri și uleiuri, dar de când mi-am făcut un obicei din placă, ar cam trebui să le iau puțin :( :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristina Purușniuc26 iunie 2014, 00:38

    Sa stii ca am incercat cu otet, ulei de masline....si isi revenea scalpul, dar foarte greu. De aceea am zis ca o sa fac mai rar experimente . Trebuie sa fiu sigura ca un sampon e destul de bun ca sa ma pot risca:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Maria Dumitrescu26 iunie 2014, 02:47

    Am si eu o crema de la Olay, dar nu asta si imi place. Spre surprinderea mea chiar se intelege perfect cu tenul meu :). Cat despre par este indicat sa ii tunzi varfurile din cand in cand pentru regenerare. Oricat de mult l-ai hidrata tu, la varfuri tot se despica si nu numai din cauza placii sau a foehn-ului cat si de la elasticele de par sau frecarea de haine ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Știu că trebuie tunse și vârfurile , dar îmi e atât de milă să bag foarfeca în el, încât am încercat să le mențin cumva pe linia de plutire așa :( :* Arată relativ ok, nu sunt despicate, doar o idee mai aspre ca restul părului :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!