duminică, 1 iunie 2014

Colecția mea de make-up

Acum ceva timp am întrebat pe pagină ce vă doriți să vedeți în următoarele postări de pe blog, iar fetele mi-au răspuns că sunt curioase de colecția mea de machiaj, așa că a prins contur această postare.





Aici îmi depozitez produsele de machiaj. De la stânga la dreapta , cele două gentuțe ever-pretty pe care le ador, deasupra cărora vedeți un set de pensule de la Sammy dress care îmi place mult , iar în cănuța de lângă păstrez pensulele pe care le folosesc cel mai des (cele negre sunt din setul de care v-am povestit, pe care îl găsiți aici și pe care îl recomand cu cel mai mare drag, este ieftin și foarte calitativ), în cele două coșulețe păstrez produsele pentru buze, în cel mare rujuri&glossuri, iar în cel mic balsamuri și creme , iar în spatele or, în gentuța roz sunt produsele pentru ochi, palete, farduri, gene false, rimeluri, creioane, tușuri, primere , iar în cea roșie produsele pentru față : BB, fonduri de ten, pudre, blushuri și bronzere, primere, corectoare &co.

Conținutul celor 4 cutiuțe: 

IAr pebirou mai am un coșuleț cu produsele de îngrijire și demachiere uzuale. Celelalte, mai ales cele de îngrijire corporală, le păstrez într-un dulăpior sau pe mașina de spălat în baie.

7 comentarii :

  1. Ce frumos sunt aranjate !! Sa le folosesti sanatoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumeeesc :* Mor de drag să le aranjez mereu ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. e bine ca poti folosi masina de spalat. a mea se misca foarte tare and merge si ar cadea produsele de pe ea. :D:D:D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și a mea se mișcă, dar nu suficient cât să le trântească. Încearcă să chemi pe cineva să o echilibreze :* Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu de asta le-am pus separat, ca să pot găsi mai repede produsele de care am nevoie :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut depozitate :)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!