joi, 8 mai 2014

Importanta lucrurilor mici

De cand sunt in blogosfera am invatat multe lucruri, iar daca o sa va arat o poza de la ceea ce credeam eu ca inseamna primul meu outfit o sa va tineti cu mainile de burta si nu va veti putea opri din ras.
    Timpul a trecut, lucrurile s-au schimbat si am inceput sa-mi conturez propriul meu stil, sau stiluri... Pe de o parte imi place eleganta si rafinamentul si ador sa ma imbrac classy, dar cateodata imi place sa imprumut cateva accente din ceea ce numim "swag", o pereche de skate-shoes , o sapca de baseball, blugi cu tur si tricouri scurte, caci sunt totusi adolescenta.
     Apoi am invatat cat de important poate fii un accesoriu ai cum el poate distruge sau completa o tinuta. Daca pana acum ceva timp purtam o mana plina de bratari neasortate nici intre ele si nici cu restul tinutei, acum am trecut doar la cateva, pe care le schimb in functie de ceea ce port si le accesorizez cu cate un ceas. Astazi vreau sa va arat cel mai nou element al colectiei mele , primit din partea sammydress.

Ceasul este mecanic si nu are nevoie de schimbarea bateriilor ceea ce pentru mine este un mare plus, caci mereu uit sa o fac. Dar dincolo de asta are un aspect foarte placut, combinatia de negru cu auriu fiind mereu in top
Si acesta este felul in care eu il port de obicei:

9 comentarii :

  1. Yarinayarina Yarina8 mai 2014, 17:30

    Superb ceasul dar si brataricile!<3
    Mi-ai adus aminte ca am 2 ceasuri care au nevoie de baterie:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) Așa sunt și eu , de asta mă bucur că nu e nevoie să le schimb :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. B-Andreia Daniela17 iulie 2014, 00:04

    Il am si eu dar pe rosu , il ador

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am văzut! :* Ceasul ăsta arată bine în toate culorile :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Great post however I was wanting to know if you could write a
    litte more on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit
    more. Appreciate it!

    Feel free to visit my page pr agency

    RăspundețiȘtergere
  6. Au ce frumusete <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!