vineri, 2 mai 2014

Haul: Mici cumpărături din deplasare

Ştiti că acum câteva săptămâni am fost plecată tocmai la Bistriţa, la Olimpiada Lectura ca Abilitate de Viaţă.
Bineînţeles că in sesiunile de plimbări de după probe am avut timp si de puţin shopping şi am pus gheruţa pe :


O fustă pe care o căutam de mult . Îmi doream această croială indiferent de culoare sau de lungime, iar când am văzut-o , a fost dragoste la prima vedere. Este scurtă şi stransă pe corp, culoarea este neutră şi se potriveşte în multe combinaţii, iar volănaşele o scot din anonimat.*Atmosphere*

Topul cu pisicuţă este adorabil şi l-am înhăţat imediat de pe umeraş fară să îl probez . Este lărguţ, lejer, numai bun de purtat atunci când mergem la plajă şi îl şi văd purtat cu pantaloni scurţi de blugi, sandale şi o eşarfă de plajă. *Mango*

Gentuţa din lac este marea mea dragoste în materie de accesorii în primăvara aceasta. Am purtat-o de câte ori am avut ocazia şi nu m-aş mai sătura de ea.
Alături vedeţi un papion super drăguţ, într-o nuanţă frumoasă de mov, pe care l-am găsit într-un magazin cu tot felul de briz-brizuri la un preț foarte foarte mic.


De pe Sammydress am comandat două coliere, un ceas și un set de 24 de pensule pentru machiaj.
De ceas nu m-am mai despărțit, încă de când l-am primit, iar colierele sunt absolut superbe.
Pensulele sunt fluffy, dar la început le-a căzut puțin păr. Acum, după 2 spălări văd ca nu se mai întâmplă nimic.

12 comentarii :

  1. Ce dragut e ceasul! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. A devenit preferatul meu extrem de repede :x Îl ador :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu ceasul, tare dragut e.

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceasul mi-a sarit si mie in ochi.
    Imi place tricoul si colierul.
    Sa le porti pe toate cu placere.
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-ai rasfatat :D Ai meritat! Toate imi plac!!! Imi place gustul tau :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia aștept să vină vara de tot ca să îl port :x

    RăspundețiȘtergere
  7. A devenit repede preferatul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  8. cat costa transportul pe Sammydress? Cum, e procedura de primire a coletului? Mi se par foarte interesante produsele de pe acest site!

    RăspundețiȘtergere
  9. Transportul este în funcție de greutate, dar eu am adus produse din secțiunea cu transport gratuit. Nu sunt sigură, dar parcă a venit prin curier, direct la ușa comanda :-? :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!