luni, 5 mai 2014

Favoritele lunii aprilie


Luna aprilie a fost o lună încărcată de noi descoperiri în materie de cosmetică, dar și o revenire la produse mai vechi pe care le-am adorat.
 Așa că haideți să trecem la treabă:
Pentru corp și păr:

Am revenit la șamponul meu preferat de la Cien . Miroase delicios exact a piersici și a papaya, curăță bine și nu am avut până acum nici un efect advers ca mătreața sau mâncărimile. Mirosul se păstrează subtil în păr chiar și 3 zile .

 Șamponul uscat Balea m-a salvat de multe ori. Review-uri sunt destule despre el, deci nu o să mai fac și eu unul. Este un produs foarte ok de folosit în situațiile de urgență.

Toată lumea știe că  gelurile de duș Yves Rocher sunt niște produse geniale, dar cel cu nucă de macadamia este clar în top 3. Este dens și hidratant, produce o spumă fină, la fel de densă și ea și miroase absolut delicios. Dacă vă plac mirosurile dulcegi acesta este cu sigurantă un produs pentru voi, dar este agreabil și pentru fetele care preferă mirosurile fresh, căci aroma sa nu este una înecăcioasă.

Pentru față: 


Am descoperit loțiunea micelară Yves Rocher pentru ten gras și mixt și am folosit-o în exclusivitate de atunci. La următoarea comandă o să o adaug din nou pe listă, dar atât, căci vreau să îi dedic un review separat.
Crema Curriculum Vitae este absolut genială. Este o cremă românească, disponibilă în 2 variante: cu aloe, cu am și eu sau cu gălbenele, cum am încercat prima dată și m-am convins să o iau. Din păcate nu am păstrat cutia să vă arăt îngredientele, dar știu că m-am uitat pe listă și avea un conținut mai mult decât ok. Verișoara mea micuță, hiperalergică, este dată cu această cremă de ceva timp și i-a făcut numai bine. Miroase foarte natural, hidratează bine, nu îngrașă și nu cauzează iritații, mâncărimi sau acnee. Toate acestea la incredibilul preț de numai 5 lei. O găsiți în magazinele Auchan și chiar vă recomand să fugiți după ea cât mai repede.

M-am întors la crema pentru conturul ochilor de la Yves Rocher. Cum dimineața îmi este greu să mă trezesc din timp să mă machiez „consistent” , folosesc doar BB și fard de sprâncene trebuie să am tenul bine îngrijit și acest produs mă scapă de cearcăne și de umflăturile de sub ochi, datorită celor 3 biluțe cu care îmi face masaj. Prețul este puțin cam piperat dar dacă îl prindeți la ofertă merotă încercat.

După cum v-am spus, acestea sunt must-have-urile mele în materie de cosmetică, acum în perioada școlii, căci am prostul obicei să mă culc foarte foarte târziu în noapte(după ora 2-3), iar programul meu începe de la 8 și nu mă pot trezi devreme :)).
BB-ul Garnier a fost în teste până acum, și mi-am tot schimbat părerea despre el :)) Este light, are acoperire medie, dar mi se părea că nu rezistă la un debit mai mare de sebum. Probabil a fost o perioadă în care tenul meu o luase razna, căci acum mă împac bine cu el Ceea ce nu îmi place și cu care nu mă voi împăca este faptul că foarte mult produs curge în capac. Voi ați pățit așa?
Fardul de sprâncene de la Cuicu l-am primit de la secret santa și de atunci l-am folosit mereu. Este un produs foarte, foarte bun și  are 3 culori, astfel încât dacă nu vă nimeriți nuanța le puteți combina, iar eu îl pot folosi și pe cliente . Cu siguranță o să îl recumpăr când se va termina, deși presimt că mai durează mult. 

Pensulele de la Sammy dress au ajuns și ele repede favorite. Nu vreau să vă povestesc despre ele, căci vreau să fac un review complet despre toate cele 24 de pensule. Le puteți găsi aici.


IAr oja preferată este nebunia aceasta verde de la Flormar.

9 comentarii :

  1. Dintre toate cele prezentate de tine, doar apa micelara am incercat-o. M-am indragostit de ea efectiv! Samponul Cien as avea ocazia sa il cumpar din LIDL dar mi-e frica sa nu imi faca matreata sau sa imi ingrase parul mai tare (scalpul meu e tare de fitze si nu ii place orice :)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut curioasa in privinta apei termale...am mai auzit lucruri bune despre ea, dar nu am incercat-o pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema e extraordinară! Nu cred că o voi înlocui curând. BB-creamul este ok, chiar dacă la început nu prea m-am înțeles cu el, iar fardul de sprâncene este alegerea ideală, dând un aspect mai natural decât creionul. ;* Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Heh, acum observ câte produse verzi sunt în postare ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Știu cum e. Al meu e doar gras, mătreață fac de la un singur șampon, în rest nu am probleme. Mie îmi place mult de tot :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred că la apa micelară te-ai referit. Este foarte bună, chiar o recomand :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Apa micelara da :D.....le-am incurcat :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum e acel sampon uscat? mereu am vrut sa cumpar dar nu am indraznit.Cred ca il voi incerca si eu! :) superbe favoritele lunii!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!