joi, 22 mai 2014

Cum ne pregătim geanta pentru banchet?


Întâi alegem o geantă super, în ton cu ce se poartă, dar care să ne definească și să se potrivească temperamentului nostru. Eu am ales o geantă mică , pe care o puteți găsi aici, care mi se pare super specială și care a devenit foarte ușor preferata mea :


Ce trebuie să avem mereu la noi în caz de orice?
- Pentru că un machiaj poate avea nevoie de mici retușuri vă recomand să aveți la voi un corector. Mie îmi e greu să iau și pudra, căci asta implică să am și o pensulă, iar în geanta mea nu ar încăpea, plus că mă duc să mă distrez, nu să mă stresez pt machiaj.
- Rujul îmcă are nevoie de reaplicări, căci se estompează când mâncăm , așa că vă recomand să aveți în poșetă un ruj sau un creion precum cel prezentat de mine, asemănător sau chiar același cu nuanța rujului pe cere l-ați purtat la început.
-Bineînțeles că telefonul nu trebuie să lipsească , căci oricând poate apărea ceva neprevăzut.
- La fel trebuie să procedăm și în cazul banilor, deși nu am vrut să îi includ în poză.
- O mostră de parfum pentru a rămân fresh întreaga noapte și pentru a ne reîmprospăta oricând.
- Și neapărat o cutiuță cu absorbante, căci nu știți ce mic accident se poate întâmpla,


Și aranjate așa, va rămâne loc și pentru alte „necesități” ale fiecăreia dintre noi :


Voi ce puneți în geanta de banchet?
Pentru ce geantă ați opta?
Ce părere aveți de gentuța mea de la ever-pretty.com?

8 comentarii :

  1. Ce draguta e ♥ vreau si eu o geanta asa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela23 mai 2014, 00:04

    e tare draguta geanta... eu la petreceri n car multe dupa mine ..bani ,ruj ,guma...parfumel...si cam atat cred

    RăspundețiȘtergere
  3. Andra Katerina25 mai 2014, 10:23

    banchetul eu l-am avut acu 4 ani si tin minte ca aveam tot o geanta foarte mica, nu mai stiu ce am bagat in ea, dar clar: bani, telefon, tigari si chei :)
    cat despre clutch, I love it! Normal, il am si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Gentuta aleasa este superba si incapatoare, numai buna de luat la banchet. Tin minte ca la petrecerea noastra de banchet, ohoo ale tineretii vremuri, aveam un plic in care pusesem destule lucruri, de ma minunam cum de rezista. Il mai am si acum, imi aduce aminte de momente frumoase.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am prostul obicei de a pleca fără chei, căci ușa mea se închide automat și nu o dată am rămas pe afară :))) Mie îmi e greu și mi se pare ciudat să îmi iau o geantă imensă la banchet:*
    Mulțumesc și să te bucuri de al tău :*

    RăspundețiȘtergere
  6. He-he, și eu am încă plicul de la banchetul de a8-a și din câte îmi amintesc eram supărată că nu îmi încap mai multe :)))) Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu mereu uit gumele acasă, mai ales când schimb geanta :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!