marți, 8 aprilie 2014

Review: Blush Pretty Compact Flormar

Toate ne dorim sa fim frumoase, dar cate dintre noi acordam atentia meritata contouringului? 
Cate dintre noi stim cata magie are loc intr-un blush sau o pudra de contur? 


RO: Produsul meu preferat, este blushul Pretty Compact de la Flormar in nuanta 46.
Imi place ca este un produs 2 in 1 , continand si o pudra de contur si un blush, care pot fi folosite atat impreuna, culerile fiind armonioase, dar si in talte combinatii.

EN: My favorite product is the Pretty Compact blush from Flormar in shade 46. 
I like that is a 2 in 1, containing a contour powder and a blush that can be used both together, as the colors are harmonious, but also in other combinations.

RO: Pudra de contur este foarte, foarte fina. Are cateva firicele de sidef auriu, care ofera un glow minunat si sanatos.
Este pigmentata , incat contureaza frumos pometii si restul fetei fara sa fie nevoie de o cantitate mare de produs. Eu am inceput deja 'sa-mi fac simtita prezenta' sapand o mica gaura in ea.
Imi place mult.

EN: The contour powder is very ,very fine. It has a few drops of golden pearl which offers a wonderful and healthy glow.
It is pigmented, so it shapes well the cheekbones and the rest of the face without using a huge cantity of product.I have already started 'doing my presence felt' digging a small hole in it. 
I like it very much.

RO: Blushul are o culoare foarte draguta, un portocaliu viu , care exprima prospetime si sanatate. Este la fel de fin ca pudra de contur si ascunde si el cateva particule aurii. Pigmentatia este ok, suficienta ca sa il aplicam usor, dar nu foarte mare, ca sa existe riscul sa arat ca un clovn.

EN: The Blush has a very nice color, a vivid orange, expressing freshness and health. It is as fine as the contour powder and hides inside some gold particles. The pigmentation is ok, easy enough to implement, but not very big, to risk looking like a clown.

Swach:


Si cum in ultimul timp dezvolt o obsesie pentru blushuri , care este preferatul vostru?

15 comentarii :

  1. plioti nicoletta manuela8 aprilie 2014, 19:37

    acum incerc si eu cate ceva de la ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu folosesc blushuri pentru ca am bujori naturali , si asta ma enerveaza la culme . Pentru ca am bujori , nu pot folosi un blush pentru a-mi contura fata pentru ca s-ar vedea super urat ... Eu acum caut un fond de ten special pentru a masca roseata din obrajii mei . Mereu mi-am dorit sa ma pot da cu blush .. dar nicio sansa :)) . Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine, am vazut si eu la standul de flormar....si e bun si pretul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ador produsele lor <3 Vineri, cand o sa ajung la stand cred ca dau iama in el :)) <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti sa folosesti pudra, sub pometi :* Tu esti frumoasa deja de la natura, noi trebuie sa ne chinuim sa fim :*:* Cat despre fond de ten ti-l recomand pe acesta: http://goo.gl/N7ZNWl , acopera bine, dar trebuie sa ai grija sa il intinzi bine pe fata, caci este foarte dens. Cel mai usor se aplica cu un buretel :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Contouring folosesc mai des pentru a reda ovalul fetei. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai au o nuanta, cu un blush roz si contouringul putin mai inchis. Si aceea arata bine <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine, am auzit ca produsele de la Flormar sunt foarte bune !! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu tot pentru asta si pentru subtierea optica a nasului :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar sunt. Am inceput de la oje, si acum mi-am mai ramas doar fondurile de ten si rujurile netestate :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am un blush de la ei si e tare frumos :) sa il folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau sa-mi iau un ruj acum :* Merci :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Maria Dumitrescu12 aprilie 2014, 21:52

    Il am si eu si imi place

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!