vineri, 11 aprilie 2014

OOTD: De la distanta


                                               

Visez ca vii si vrei
   De mana sa ma iei
 Pe aleei esti al meu, nu al ei. 

Vremea iar isi da in petec, dar eu am facut aceste poze cand inca era soare si frumos, asa ca astazi o sa va vorbesc despre o pereche de pantofi minunati de la erry store , care sunt usori, comozi si foarte, foarte draguti. 
Enjoy!






Alaturi de acesti pantofi minunati am purtat si plicul de la Kurtmann , pe care il ador pur si simplu. Este incapator, usor si foarte practic. 






Si acum sa va povestesc mai multe despre pantofii de care m-am indragostit. Desi pana acum preferam pantofii cu platforma si tocuri imense , acum ador pantofii stiletto , fara platforma , comozi si eleganti. 
Sunt niste pantofi foarte versatili, care pot fi purtati intr-o multitudine de tinute. 
Astazi eu am ales sa ii port intr-o combinatie de culori cuminte, si o tinuta casual , numai buna de iesit la o plimbare prin parc. 
In functie de stilul vostru vestimentar ii puteti asorta si la alte tinute, office sau elegante . Eu ii vad facand o pereche minunata cu pantaloni pana din stofa neagra, o camasa simpla, neagra si un sacou camel, in aceeasi nuanta cu ei sau asortati la o rochie de dimensiune medie, pana deasupra genunchiului, la un eveniment important, care impune un dress code special.


Urmatorii pe lista de cumparaturi sunt stiletto colorati, pentru ca vine vara si trebuie sa ne asortam cu vremea frumoasa.

Ce parere aveti despre acest outfit?


21 de comentarii :

  1. Foarte draguta tinuta si imi plac tare mult pantofii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta supeeeerr ! Nici nu ma asteptam la altceva , doar stii sa te imbraci perfect ! Ador pantofii , iar pantalonii sunt superbi . Totusi ochelarii sunt preferatii mei :3 . Abia astept sa ne mai incanti cu un nou outfit . Te mega-pupacesc ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta super !! imi plac mult pantofii si plicul ! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos ! <3 Pentru urmatoarea postare am pregatit un machiaj , mai astept un colet si apoi un outfit nou :* Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc :* Erry e un site super si il recomand :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos! <3 Pantofi ii gasesti inca pe site, iar pretul este foarte ok. Plicl nu cred ca mai este pe stoc acum, dar gasesti si alte accesorii super pe kurtmann <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea Evelina11 aprilie 2014, 16:24

    Esti superba, de-abia astept sa facem iar poze cand va fi cald :*
    Apropo, iti ador pantofii <3

    RăspundețiȘtergere
  8. <3 <3 Multumesc :* Si eu abia astept sa iesim la poze :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Nicoleta Alexandra11 aprilie 2014, 16:48

    Dragut outfit! Pantofii intr-adevar sunt foarte frumosi! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, am vazut ca pe Kurtmann sunt produse super accesibile si de calitate !! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. B-Andreia Daniela11 aprilie 2014, 17:55

    sunt tare draguti , am si eu pereche asemanatoARE

    RăspundețiȘtergere
  12. Ador atat pantofii foarte inalti cat si pe cei stiletto. De aceea imagineaza-ti cat de fericita am fost cand am gasit o imbinare a acestora! Dar picioarele nu rezista in ei mai mult de cateva ore.. De dansat sau de mers prea mult nici nu se pune problema!
    Imi plac foarte mult pantofii!

    RăspundețiȘtergere
  13. sunt superbi panofii. arata foarte bine. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi place sa merg pe tocuri, parca vad lumea altfel ;)) Iar de dansat, nici macar nu pot sa dansez "pe jos". Abia astept sa ii vad la tine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc <3 Acum tot caut acelasi model in culori mai vesele si numa` nu gasesc. :( :*

    RăspundețiȘtergere
  16. :* Sa-i vedem pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc :* Pups! <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Ești foarte frumoasă :D îmi plac pantofiorii!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Maria Dumitrescu12 aprilie 2014, 22:02

    Pantofiorii sunt geniali!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!