marți, 1 aprilie 2014

NOTD: Grungy


N-am mai postat unghiute si machiaje de mult timp, si mi-era dor sa fac un articol de acest fel. Sper sa ma mobilizez curand sa fac si un machiaj, pentru ca de ceva timp, nu m-am mai machiat aproape deloc, sau am folosit doar strictul necesar: fond de ten, pudra, fard de sprancene, rimel si balsam de buze.



Manichiura de azi este usor de realizat, simpla si de efect. Am realizat-o special pentru urmatorul outfit pe care il voi prezenta, fiind in acelasi timp feminina si "dura"

Este realizata cu buretelul. Am aplicat intai 2 straturi uniforme de oja neagra si am asteptat sa se usucre, dupa care folosind un buretel am creat gradientul auriu cu oja Flormar Mirror , pe 3/4 din unghie, iar apoi din nou oja neagra pe 1/3 din unghie.
Este o manichiura usor de realizat si care mie imi place mult . Este a doua oara cand o port, consecutiv :3.

Oja Flormar este superba purtata separat si o sa v-o arat cat de curant intr-o manichiura simpla.


Si pentru ca este 1 aprilie, imediat voi anunta pe pagina la cine merge premiul de fidelitate <3 p="">

2 comentarii :

  1. Este superba manichiura ! Eu nu am folosit nicio oja de la Flormar, insa mi-as dori !! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ti le recomand :* :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!