duminică, 2 martie 2014

Trash it! ~ Februarie

M-am instalat comod la laptop , cu un ice-coffe in dreapta, convinsa sa pierd vremea, dar apoi m-am razgandit si am decis sa ma laud cu cat am fost de harnica luna asta :)) 


Acestea sunt produsele terminate de mine in luna februarie . 
Am uitat sa fac poza separat vitaminelor. Le aveam de ceva vreme prin casa, sunt luate din dm, iar cum in ultimul timp programul meu a fost zapacit de tot,( mancam putin, nu dormeam mai deloc) am apleat la ele.

Pentru corp am terminat un gel de dus : mai am doar 3!!! . Nu are nevoie de prea multe cuvinte, il iubesc si l-am prezentat acum ceva timp mai in amanunt pe blog.
Lotiunea de la oriflame nu m-a impresionat, dar a fost ok. E o lotiune usoara, pe care am folosit-o mai mult asta vara si in care mai ramasee cam 1/4. M-am mobilizat si acum am reusit sa ma despart de ea.


Ojele Gabrini sunt super si le folosesc de mult timp. Acestea erau insa uitate intr-un colt al cutiutei si au cerut voie insistent sa plece din colectie, asa ca le-am lasat.


Am terminat si cateva balsamuri de buze iarna asta, caci nu se poate fara, nu?
Cel de la Avon a fost groaznic. Nu hidrata, lasa o pelicula grasa si parca impermeabila pe buze si avea un gust yak... 
Cel de la Yves Rocher eset super. E printre preferatele mele si putinele pe care le re-cumpar (caci mereu vreau sa incerc ceva nou) . Acesta cu zmeura este si colorat, dar nu uita nici de hidratare .


La capitolul machiaj stau foarte prost. Abia daca ma dadeam cu un fond de ten sheer si cu un rimel inainte sa plec de acasa, dar am reusit sa storc totusi ultimele picaturi din concealerul Deborah, iar mama a reusit sa termine un ruj Giordani , care pe mine nu ma avantaja deloc, fiind un maro-auriu-portocaliu.

Voi ce produse ati mai terminat?
Le-ati incercat pe acestea?

3 comentarii :

  1. Eu am folosit produse de la Avon , dar n-am folosit nimic din ce ai prezentat ( spre rusinea mea ) . Eu am terminat o lotiune de corp cu laptisor de matca , am terminat si un parfum care-l aveam de cam mult timp ( parca nu se mai termina ) , balsamurile de buze niciodata nu mi se termina .... mereu imi cumpar altele noi si uit de celalalte :)) . Tot caut un gel de dus care sa-mi placa cu adevarat si nu gasesc unul , am incercat atatea si niciunul nu e pe placul meu... Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu fac la fel, dar am zis ca nu mai cumpar pana nu raman decat cu un singur exemplar din fiecare categorie! Am cam reusit sa ma tin de cuvant , dar tot imi mai fug ochii dupa cate ceva ;)) La mine balsamurile de buze se termina primele O.o oricate mi-as lua, tot le termin imediat. Sunt dependenta de ele <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu mai fac asta cateodata. Imi iau chestii si zic ca nu le folosesc, dar cand ajung acasa vreau sa le incerc si apoi le folosesc alternativ. . .

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!