duminică, 9 martie 2014

Review: Gel de dus Happy - Fruits of the forest

RO:  Afara a iesit soarele si parca totul e mai frumos, mai colorat si plin de viata. Vremea frumoasa m-a facut sa vreau sa scriu, asa ca iata-ma aici, vorbind de un gel de dus, care mie una mi s-a parut super.

EN: Autside is sunyy and it seems like everything is more beautyful, more colorful and full of life. The nice weather made me write,so here I am, talking about a shower gel I like.


RO: Stiti ca eu cumpar multe produse dupa miros . Acesta este atat de delicios incat aproape ca l-am mancat. Miroase a fructe de padure, dar foarte natural. Nu este mirosul acela artificial si sintetic pe care il intalnim in majoritatea produselor cu aceasta aroma.
Este transparent, iar clabuceii pe care ii face sunt fini ca o mangaiere de unicorn( :)) ) si densi. Spuma este catifelata si usor hidratanta. Dupa folosirea lui nu mi-am auzit pielea strigand dupa ajutor, uscandu-se ca o orhidee in desert.
Raportul calitate pret este foarte ok, 20 de lei pentru 400 ml produs.
Daca sunteti interesate de acest gel de dus il puteti gasi aici.

Acesta gel de dus a facut parte din cadoul de fidelitate al lunii februarie, care urmeaza sa ajunga la MAdalina in curand!

EN: You know smell is very important for me when buying a product. This is so delicious that I have almost ate it. It smells like berries, but very natural, not in the artificially way that other products smell.
It is colorless, and the foam is soft and delicate like an unicorn caress. After using it I haven`t heared my skin shouting for help, drying like an orchid in the dessert.
It is a cheap, but good product and I reccomand it.
You can find it here!


5 comentarii :

  1. Arata foarte bine ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mângâiere de unicorn?!, nu am am mai auzit această expresie :))
    Cred că l-aș încerca, mai ales pentru aroma de fructe de pădure.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de unde am scos-o :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. E super. Abia astept sa-l primesti :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar este super, eu sunt sora Madalinei .:d Are un miros absolut superb !! <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!