duminică, 16 martie 2014

OOTD: Bel air




Spotlight, bad baby, you've got a flair
For the violentest kind of love anywhere out there


A venit primavara si odata cu soarele am renascut si eu . Toate fortele mi-au revenit si parca pot zbura, ca vulturul de pe tricoul Kurtmann pe care il port.
Alaturi de tricou, vedeta postarii de astazi este si geanta de la ever-pretty.com , care s-a strecurat usor printre preferatele mele si a ajuns in top. Mi-a placut atat de mult incat mi-am luat nu una, ci 2 genti de acest fel.
Sper sa va placa acest outfit!

Spring is here and the sun and I are reborn. All the forces came back to me and I feel like I can fly like the eagle frum the Kurtmann shirt I wear. 
Along with the shirt, the star of today's post is the ever-pretty bag that slipped easily among my favorites and reached the top. I liked it so much that I got not one but two bags of this type. 
I hope you like this outfit!







La final weird&artistic photos:
And at the final some veird&artistic photos:


20 de comentarii :

  1. Andra Katerina16 martie 2014, 13:37

    clutch-ul ala trebuie sa fie si al meu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mult tricoul tau :)
    foarte draguta tinuta :D
    te pup
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador ochelarii si jacheta ! Doamne , sunt asa frumoaseee ! <3 Cred ca m-am indragostit lulea de jacheta , iar outfit-ul este perfect. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Yarinayarina Yarina16 martie 2014, 14:38

    Imi place foarte mult tinuta ta !!!<3
    Big Like pentru ochelari si Jacketa!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am unul si mai fain ! Burgundy si cu partea metalica aurie :*

    RăspundețiȘtergere
  6. He-he, e noua , abia ieri cand am facut pozele am purtat-o prima data <3 Care ochelari iti plac?
    Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă ținuta și clutch-ul de asemenea.Se vede că îți priește la soare, iar cea de-a cincea poză este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria Dumitrescu16 martie 2014, 18:12

    Frumoasa tinuta insa mie cel mai mult imi place geaca! Prea tare

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci! :* Mie 3 si 5 imi plac mult :* Acum sa tot faci poze pe vremea asta :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ai stii cat de putin am dat pe ea :o3 :D Si mie imi place mult :*

    RăspundețiȘtergere
  11. E perfecta pentru vremea asta :D Si mie imi place mult :* :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Am spus si pe facebook ca imi plac plicurile alea deci nu are rost sa ma repet :D Imi plac ultimele poze cu ochelarii rotunzi :D

    RăspundețiȘtergere
  13. A doua pereche e genul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat de dragut e clutch-ul ales de tine, te inteleg perfect, si eu mi-as fi luat inca unul de rezerva. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Celalalt imi place si mai mult. Abia astept sa il fotografiez si pe acela <3

    RăspundețiȘtergere
  16. <3 Nici eu nu m-am mai despartit de ea de cand o am :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!