marți, 4 martie 2014

NOTD: Princess

Vremea mohorata de afara si ploaia care nu se mai opreste ne fac sa ne dorim sa stam inchise in casa, intr-un halat pufos si cu o cana de ciocolata fierbinte in mana, dar indatoririle zilnice ne obliga sa iesim si sa infruntam intemperiile. Sigur ca rimelul scurs si parul ud, lipit de fata nu ne fac sa ne simtim tocmai ca niste printese. Tocmai aici intra in actiune unghiuteleee!

Astazi va propun o combinatie indrazneata de roz si auriu:






La realizarea ei am folosit o oja roz-fuchsia de la Miss Sporty(cred :-? ), caruselul destrasuri colorate de la Depozitul de frumusete  , pe care le-am lipit cu ajutorul lacului de unghii Gabrini. Imi plac aceste strasuri pentru ca sunt usor de aplicat si adera bine pe orice oja. Le-am purtat in nenumarate combinatii si de fiecare data au rezistat bine . Eu le aplic pe oja umeda, las sa se usuce si apoi fixez totul cu lac incolor. 
Pe degetul inelar am aplicat sclipiciul auriu primit spre testare de la acelasi magazin online.
Va recomand cu drag acest magazin online. Are produse calitative si preturi foarte avantajoase! 

Voi ati incerca aceasta combinatie?
Ce parere aveti despre ea?

10 comentarii :

  1. Nu am incercat dar este superba manichiura ! Iti sta super bine si e o combinatie vie, asa ca sa ne mai inveseleasca si pe noi, ca tot e cam urat pe afara.. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Mada! :* Da, chiar e prea mohorat afara :( Vreeeaau sa fie cald si soareee :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place manichiura ta, este veselă și colorată.Am și eu ștrasuri pentru unghii, dar pentru că nu știam cu ce să le lipesc, nu le-am folosit până acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Eu asa le lipesc cel mai usor, sau aplic un strat de lac si intre oja si stras :* .

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superba culoarea !! <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!