joi, 27 februarie 2014

Machiaje lately


Daca am stat departe de blog nu inseamna ca am fost departe de ceea ce imi place mie cel mai mult sa fac: machiajul. 
Am realizat machiaje chiar si fara o ocazie anume, unele mai simple, unele mai colorate si pe majoritatea le-am si pozat. Asa s-a nascut postarea de astazi. <3


Acest machiaj a fost realizat la cerere, propus de catre Madalina, o cititoare foarte draguta si mereu activa :*



Cand am primit paletuta de la MUA , cu culorile acelea nebunesti am simtit nevoia sa fac un look fresh si varatic. Apropo, cat mai dureaza iarna asta?!? Vreau calduraaaaaa!:o3
Imi place la aceasta paletuta ca fardurile nu sunt prafoase deloc si nu se imprastie, sunt pigmentate si se aplica si blenduiesc usor. E o paleta super-buna, iar raportul calitate pret e mai mult decat avantajos!


Acest machiaj a fost realizat tot cu paletuta MUA , in combinatie cu Sleek - Showstoppers si cu eyeliner-ul gel de la MUA. A devenit repede lookul meu preferat pentru seara si abia astept o ocazie pentru care sa il refac si sa il port <3



Veti vedea acest machiaj mai in detaliu cand voi vorbi despre doua dintre produsele cu care l-am realizat.

Care este preferatul vostru? 
Ce ati vrea sa vedeti in urmatoarea postare? 

5 comentarii :

  1. Incognito Fashion27 februarie 2014, 17:26

    foarte dragut :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai realizat machiajul propus de mine , esti o draguta ca intotdeauna ! :* Mie-mi plac amandoua extrem de mult si nu pot sa ma abtin sa nu iti spun ca ai niste ochi superbi ! Si stii cat de mult ador eu machiajele facute de tine, deci in postarile viitoare as vrea sa vad mai multe <3. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumeeesc :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos! Sa gasesc putin timp liber si o sa fac un look pt toata fata :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Wooow !! Sunt absolut superbe toate !!!! Imi plac muuult !! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!