marți, 4 februarie 2014

Empties Ianuarie

Nu am mai facut de o gramada de timp o astfel de postare, dar iata-ma din nou pe treaba.
Aceste 2 oje sunt preferatele mele since forever si as fi facut orice sa nu fiu nevoita sa le arunc , mai ales pe cea de la Flormar , pe care pur si simplu o ador , dar totul are un sfarsit, asa ca luna aceasta am decis ca nu mai sunt folosibile si le-am aruncat.
Rujul de la Oriflame era o nuanta nude super , pe care am folosit-o pana la ultimul strop , la fel cum am facut si cu concealerul Wake me up de la Rimmel London , care pana acum este preferatul meu si pe care cu siguranta o sa-l recumpar.
Parerea mea despre deodorantul Balea o stiti deja , din vara , cand mi-a demonstrat ca nu este decat un  miros frumos si nimic altceva. L-am mai folosit ocazional , dar nu mi-am schimbat parerea.
Untul de corp de la Fennel e produsul meu preferat pentru ingrijirea pielii corpului. Nu raman niciodata fara el, iar acum mai am varianta cu cacao si cea cu avocado si masline. Singura pe care n-am incercat-o este cea de vanilie, dar nu e timpul pierdut ;;)
Crema de maini de la Oriflame este destul de hidratanta , dar parca prea grasa si nu aveam rabdare sa o las sa intre in piele complet. A fost folosita mai mult de mama :)

Voi ce produse ati terminat in luna ianuarie?
Ati incercat vreo unul dintre acestea?

6 comentarii :

  1. am avut si eu o nuanta asemanatoare cu oja de la gabrini:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat nimic dintre cele mentionate mai sus ... dar eu folosesc multe produse de la Avon :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am multe produse Avon, dar iubesc rujurile de la ei !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am purtat-o non stop! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună.Cum se numește nuanța rujului Oriflame?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mai stiu ce nuanta este :( Am aruncat ambalajul dupa ce am facut pozele :( :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!