duminică, 9 februarie 2014

DIY: Deco Glass

Sunt o impatimita a DIY-urilor de cand eram micuta . Intotdeauna mi-a placut sa bricolez si sa-mi creez singura mici decoratiuni, cum este cea de astazi. Eu am realizat 2 , ambele dupa acelasi "algoritm" .
Aveti nevoie de o sticluta sau de un borcanas gol, aracet, sfoara, o foarfeca si un prosop cu care sa protejati suprafata de lucru. Eu am ales o sticluta veche de medicamente. 
Inainte sa incepeti curatati bine sticluta atat in exterior, cat si in interior.
Pasul 1 : Aplicati aracet pe primul rand pe care veti pune sfoara. Eu am ales sa incep de la baza. Am lipit intai sfoara pe jumatate de sticluta si am asteptat sa se usuce, ca sa o pot infasura mai departe.
Pasul 2: Am aplicat in continuare aracet ca sa securizez primele 2 randuri de sfoara si le-am rasucit, dupa care pe urmatoarele doar le-am infasurat strans, fara sa le lipesc.
Pasul 3: Am ajuns la ultimul rand de infasurat si l-am lipit si pe acesta bine, ca intreaga "impletitura sa reziste"
Rezultatul :
La cea de-a doua sticluta am urmat aceiasi pasi pentru a infasura si gatul, iar pentru prima am impletit sfoara si am legat o fundita, apoi am umplut-o pe una dintre ele cu margelute , iar in cealalta am pus o marturie de la o nunta.

Voi ce proiecte DIY ati mai facut? 
Cum vi se pare acesta?

4 comentarii :

  1. Ce frumos ! Esti si talentata si frumoasa si desteapta :)) :* Eu nu am facut astfel de proiecte , sunt mai neindemanatica :p

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Merci, draguto! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai vazut diy-ul asta pe net, erau niste vaze tare frumos realizate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu l-am gasit intr-o revista. Defapt am vazut doar o imagine cu ele gata facute si am zis ca decat sa dau ogramada de bani pe ele, mai bine mi le fac eu :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!